adriantot a scris:
Trebuie sa cititi cu atentie documentele, fisele obtinute de la finante pentru ca este o contradictie in ceea ce spuneti. Adica daca asociatia nu a depus declaratia 100 in anul 2008 sau 2009, cei de la finante nu au cum sa constituie datoria asociatiei. Daca asociatia a depus declaratia 100 si nu a achiatat sumele consemnate acolo deabia atunci figurati cu datorii la finante.
La noi acum cativa ani administratorul facea platile catre finante conform statelor de plata, pe baza de chitanta sau foaie de varsamant dar nu depunea si declaratia de constituire a impozitelor si contributiilor.
Dupa schimbarea conducerii si a administratorului am obtinut de la finante fisa cu evidenta acestor taxe si impozite. Asociatia figura ca a platit o suma mai mare decat trebuia tocmai pentru ca nu depusese declaratiile. Am depus o parte din declaratii din urma fara a mai discuta cu "fostii", am facut si-o cerere de compensare si-asa am ajuns la zi.
Puteti incerca sa va consultati cu cei dinaintea dumneavoastra dar, daca nu se poate, va propun sa considerati ca cei dinaintea dv nu mai sunt (in asociatie, in tara sau in viata) si cautati-va specialisti cu care sa rezolvati problemele curente si pe cele din urma.
Apelati la un expert contabil si angajati-l ca cenzor. Acesta va merge la finante si va incerca sa rezolve situatia. Angajati-va un adminiostrator atestat si cu ceva experienta. Faceti o adunare generala si alegeti-va un presedinte si-un comitet. Vedeti daca scara vecina si-a facut sau nu asociatie proprie. Colaborati si cu acestia sa fiti impreuna sau sa va despartiti legal.
administratoarea a predat in luna noiembrie fostului presedinte ,acte,registru case etc.