avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 284 soluții astăzi
Forum Activitate nicoletacristina

Activitate nicoletacristina

Buna ziua . Sunt medic stomatolog. Am srl si nu am angajați, utilități, chirie pe firma si lucrez cu contract de colaborare cu alte clinici de stomatologie. Am activitatea suspendată . Nu produc nimic? Cum mă ajută statul in aceasta perioada sa am din ce trai? Multumesc
Multumesc pentru raspuns. Deci nu trebuie sa ma tem ca nu voi avea castig de cauza. Trebuie eu sa solicit acest lucru la urmatoarea infatisare? Sau stiu ei cum sa faca?
Pentru parchet...imi puteti spune care este procedura pentru incompetenta lor? Unde depun plangere? Cum se solutioneaza? Multumesc mult
Buna ziua. Am depus o actiune pentru majorare pensiei de intretinere minor. La prima infatisare s-a amanat pentru lipsa de procedura, deoarece paratul nu a putut fi citat la adresa comunicata de Evidenta Populatiei catre Judecatorie. La acea adresa locuieste mama respectivului si in mod sigur acesta, care probabil sta pe undeva in chirie, se va sustrage de fiecare data cand voi incerca sa ii fie comunicata chemarea in instanta.
Va rog sa imi spuneti daca exista vreun alt mod de procedura, sau "hotul neprins, negustor cinstit". Inteleg ca se poate anula cererea mea pentru ca nu pot da de el???
Pentru ca am cateva plangeri la parchet pentru abandon de familie, formulate pentru neplata pensiei de intretinere, am depus o cerer pentru studiu de dosar, incercand astfel sa aflu unde lucreaza si care este adresa acestuia. Din 4 martie pana acum, s-au implinit exact 2 luni de cand nu am primit nici un raspuns de la parchet. Cand i-am contactat, mi s-a raspuns ca nu gasesc raspunsul cererii, ca nu este xpediat, dar ca nici nu stiu ce sa-mi spuna. Poate ma puteti ajuta cum sa fac sa urgenetez raspunsul lor pentru ca pe 21 mai am alta infatisare la Judecatorie.
Va multumesc frumos anticipat
Multumesc pentru raspuns.
Buna ziua,