Ma adresez dumneavoastra in speranta rezolvarii unei situatii delicate legate de un concediu de odihna neefectuat.Mentionez ca am mai apelat la ajutorul d-voastra si am primit doua raspunsuri diferite, de aceea am sa redau cat mai succint toate datele problemei: sunt profesor titular la un liceu X,in anul scolar 2008 -2009 am functionat ca profesor detasat la un liceu Y si datorita faptului ca am intrat in cincediu pentru nastere si lauzie la 24 mai 2009, urmat de concediul pentru crestere copil la 1 august 2009,am pierdut concediul de odihna pe acel an datorita suprapunerii cu cela de crestere copil .In plus mi s-a spus ca nu pot primi bani oe concediu de odihna pt ca se suprapun doua plati.Actualmente m-am intors la angajatorul X(unde mentionez ca nu am lucrat nicio zi inainte de nastere, iar acesta spune ca imi poate acorda zile de concediu de odihna in vacanta doar ca plata trebuie sa fie suportata de angajatorul Y unde am fost detasata,iar angajatorul Y se prevaleaza de acest lucru motivand cu ART.4.ALIN 5 din Codul muncii, desi alin.1 si 2 il obliga la plata tuturor drepturilor salariale catre angajatul detasat.
Va rog sa-mi spuneti daca pierd concediul de odihna neefectuat in conditiile in care acesta s-a suprapus celui de maternitate? Mentionez faptul ca lucrez in invatamant iar concediul de maternitate a inceput in iulie 2009 suprapunandu-se celui de odihna iar eu am functionat ca profesor detasat, contractul meu cu scoala respectiva incetand la 1 sept.2009.Pot beneficia de prevederile art 141,alin . 4 din CODUL MUNCII, potrivit caruia in conditiile incetarii contractului de munca se plateste contravaloarea concediului neefectuat?