Tot nu m-am lamurit daca e nevoie ca institutia sa efectueze cercetarea administrativa in urma raspunsului explicit pe care institutia l-a dat, ca nu sunt informatii de interes public sau raspundem ca ne mentinem raspunsul trimis initial.
Da, am inteles, insa reclamatia este formulata in temeiul art. 21 din Legea nr. 544/2001. Este nevoie ca institutia sa efectueze cercetare administrativa sau putem sa raspundem de acum ca ne mentinem raspunsul formulat anterior?
Am raspuns ]n felul asta, iar acum ne-a facut reclamatie, in temeiul art. 21 din Lg 544/2001 si ne ameninta cu chemarea in judecata si cu daune, spunand ca are dreptul sai se comunice, ca e informatie de interes public si ca e vorba de sotia lui. Noi stim ca sunt in divort, dar nu oficial.
O persoana aflata in divort cu sotia, solicita la institutia la care lucreaza sotia sa, sa i se comunice daca in anumite date sotia a fost prezenta la serviciu si ce activitati a desfasurat in aceste date? Vi se pare o informatie de interes public? Ce s-ar putea raspunde cu privire la aceasta?
delegarea se face pe o perioada de 2 luni fara acordul salariatului prin dispozitie, urmata evident de act aditional. E adevarat ca avem HG 153/2018, privind regulamentul de sporuri in domeniul sanitar.
Delegarea de care vorbeam eu e in cadrul unui spital., deci in aceeasi unitate. Adica o persoana este delagata dintr-o sectie unde beneficiaza de spor intr-un cuantum mai mic, intr-o alta sectie unde conditiile de munca sunt diferite iar sporul in acea sectie este mai mare.