avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 770 soluții astăzi
Forum Activitate iulianonly

Activitate iulianonly

Răspuns la discuția problema angajator
ve rog sa imi spuneti ce drepturi banesti mai avem de incasat de la vechiul angajator , mentionez ca mai am de luat concediu de odihna , in ce conditii ne poate concedia tinand cont ca firma sa vandut.
Buna Dimineata

va rog sa m ajutati cu cateva sfaturi privind problema care o am in acest moment , o sa detailez putin , saptamna acesta am fost anuntat de catre compania la care lucrez ca a fost vanduta unei alte compani mai mari , nici o problema pana in momentul in care personalul nostru de la h.r ne anunta prin seful direct ca trebuie sa ne dam demisia noi cu acordul ambelor parti , va intreb daca acesta este procedura corecta tinand cont ca toti angajatii acestei companii trebuie sa isi dea demisia?in plus nu doreste sa ne platesca zilele ramase din c.o..va rog sa ma ajutati si sa imi spuneti care sunt procedurile legale si cum trebuie sa procedez atat eu cat si colegii mei care sunt peste 100 , ce drepturi avem?

Va multumesc
buna ziua

va rog sa ma ajutati si pe mine pt ca sunt in culmea disperarii , lucrez la o companie de mai bine de 6 ani , de cand a venit criza merge din ce in ce mai greu , pana acum am avut 2 diminuari de salariu (o transa de 10% si inca una la fel in ani diferiti) acum am fost anuntati din nou ca de la 1 febroarie se va lua din nou 10% din salariu( oficial am fost anuntati pe data de 30-01-12) vreau sa stiu daca este legala procedura si ce putem face in acest caz>?eu sincer nu doresc sa mai semnez.Multumesc