va rog sa m ajutati cu cateva sfaturi privind problema care o am in acest moment , o sa detailez putin , saptamna acesta am fost anuntat de catre compania la care lucrez ca a fost vanduta unei alte compani mai mari , nici o problema pana in momentul in care personalul nostru de la h.r ne anunta prin seful direct ca trebuie sa ne dam demisia noi cu acordul ambelor parti , va intreb daca acesta este procedura corecta tinand cont ca toti angajatii acestei companii trebuie sa isi dea demisia?in plus nu doreste sa ne platesca zilele ramase din c.o..va rog sa ma ajutati si sa imi spuneti care sunt procedurile legale si cum trebuie sa procedez atat eu cat si colegii mei care sunt peste 100 , ce drepturi avem?
Nu este corect si legal ce va solicita actualul angajator ... potrivit Legii nr.67/2006 si ale art.173 alin.3 C.mun., transferul întreprinderii, al unităţii sau al unor părţi ale acesteia nu poate constitui motiv de concediere individuală sau colectivă a salariaţilor de către cedent ori de către cesionar.
ve rog sa imi spuneti ce drepturi banesti mai avem de incasat de la vechiul angajator , mentionez ca mai am de luat concediu de odihna , in ce conditii ne poate concedia tinand cont ca firma sa vandut.
Drepturile banesti le stiti dvs .. eu va pot spune in mare ce ar trebui sa primiti, salariul pana la data incetarii raportului de munca, compensarea in bani a CO neefectuat , salarii compensatorii daca incetarea raportului de munca s-a facut din motive care nu tin de persoana dvs. si daca exista asa ceva prevazut intr-un document aplicabil angajatorului (ccm sau reg.intern).
Neplata salariilor poate fi sesizata ITM-ului si/sau se poate promova o actiune in instanta.