avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 531 soluții astăzi
Forum Activitate myky751

Activitate myky751

Buna ziua,sunt Cristi si as vrea sa ma lamuriti pe cat posibil in urmatoarea problema: Lucrez ca muncitor necalificat la o firma de constructii dar fac si serviciul de paznic de noapte la aceeasi firma.Programul este 5 zile munca la echipa (L-V),7zile paza de noapte (D-S).In saptamana de munca prestez 90% activitate de calificat iar programul de paza este de 13 ore (18-07).Intrebarea mea este : cum ar trebui sa fiu incadrat in fisa postului si ce salariu ar trebui sa mi se calculeze tinand cont de cele de mai sus?Ce articol din ce lege mi-ar fi cel mai de folos? Va multumesc! Scuze pentru exprimare.
Răspuns la discuția Vanzari terenuri
Terenul a fost mostenit de la parinti,este cuprins in actul de mostenire,am fost de acord sa-l vindem, numai ca eu nu mi-am primit partea.Parca as fi in Morometii.........."ce vreai ma, daca n-am.Nu mai am,na!.........." Va rog sa-mi spuneti care este cea mai rapida,eficienta si ieftina solutie sa-mi rezolv necazul. Va multumesc!
Răspuns la discuția Legislatia Muncii
Lucram ca paznic, in doua schimburi cu program 16 - 06 luni-vineri ; 12 - 08 sambata ;08 -06 duminica.Exista caietul de poarta si foaia de pontaj si graficul pentru paza unde sunt trecute toate orele lucrate.
Răspuns la discuția Vanzari terenuri
Ba da , dar numai la semnarea actelor, platitorul mai avand de dat o suma mica.Urma ca ei sa mearga la banca sa retraga diferenta si sa vina acasa la mine sa o aduca.
Salut ,sunt Cristi si am o intrebare pentru voi.Am fost salariat la o societate comerciala pana la data de 01.06.2011.In luna Martie am efectuat 244ore si am fost remunerat pentru 184ore.In luna Aprilie am lucrat 254ore si am fost remunerat pentru 160ore.In luna Mai am lucrat 266ore si am fost remunerat pentru176ore. INTREBARE: cum imi pot primi banii cuveniti pentru orele lucrate si neplatite?