Din luna septembrie 2011 am devenit PFA medic. Am inteles ca pana pe 25 ian 2012 am de plata impozite la stat. Care sunt acelea in ce cota si unde le platesc?
Cu multumiri!
Buna ziua!
Soacra mea poate revendica o proprietate a parintilor ei care a fost demolata in anii 75-77? Mama ei a primit o garsoniera si acolo s-au construit 5 blocuri turn.Batana a murit prin 1980 si garsoniera a fost preluta de stat.Soacra nu are nici un act ,ci se pare ar avea un nepot. In cazul in care s-ar incepe refacerea actelor si s-ar ajunge la impartirea acestei proprietati cum se va face ea? Proprietarii(parintii soacrei) au avut 6 copii din care doar ea este in viata, si sunt 4 nepoti .
Cu multumiri!
Buna ziua!
Sunt medic si vreau sa lucrez cu timp partial intr-un cabinet privat.( Nu intru in contract cu Casa de asigurari!!) Mi s-a spus ca trebuie sa devin PFA. Ce acte imi trebuiesc si unde merg cu ele ? la Finante?
Cu multumiri!
Buna ziua!
Un SRL cu activitate suspendata din 2009,cu datorii la stat dar si la alti creditori(chirie restanta) poate intra in faliment? Care ar fi pasi de urmat?
Firma are un asociat unic si un administrator.
Cu multumiri!
Buna ziua!
Un apartament a fost cumparat cu credit ipotecar de doi parteneri necasatoriti .In extrasul de carte funciara s-a specificat cota fiecaruia(1/2 la fiecare). Cum se stabileste impozitul pe apartament ? Pentru fiecare in parte sau pe apartament in sine ca atunci cand ar fi fost proprietatea unei familii?
Buna ziua!
Am o problema si nu stiu de unde sa o apuc ca sa o rezolv!