Buna ziua ! Sunt functionar public in cadrul unei institutii publice judetene . I anul 2006 am obtinut o sentinta civila , ramasa definitiva si irevocabila , prin care mi s-a acordat contravaloarea tichetelor de masa.
Aceasta sentinta a fost pusa in aplicare de abia in luna august 2013 ( mai precis , pe 29 august !!) , dar pentru o suma mult mai mica decat cea stabilita de catre ordonatorul principal de credite ( Agentie Guvernamentala ) si remisa institutiei publice judetene sub forma de tabel . Institutia publica nu a tinut cont de sumele indicate de Ordonatorul principal de credite , a facut propriul sau calcul al sumelor pe care l-a trimis executorului . Acesta , la randul sau , nu a tinut sdeama de sumele calculate de Ordonatorul principal si a virat suma pe care a considerat-o reala bancii , neefectuand nici macar actualizarea legala a sumelor . S-a motivat prin aceea ca , legislatia mai noua prevede impozitarea tichetelor de masa , ignorandu-se voit principiul neretroactivitatii legii civile , precum si obligatia efectuarii actualizarii semestriale a sumelor datorate de catre institutia publica . Ce pot sa fac in faza actuala ? Imi pot r4ecupera diferenta ?
...atunci de ce se invoca tardivitatea introducerii actiunii in instanta ? repet , s-a platit sporul in 2010 in baza aceleiasi dispozitii / act administrativ , iar acum , in 2011 bde ce nu se mai plateste , actul nefiind revocat , nici modificat ?
sigur ca am de gand sa raspund prin introducerea unei actiuni in instanta de contencios dupa expirarea termenului legal de raspuns la plangerea mea prealabila ...raspunsul a venit total aiurea , ca de obicei ; chipurile , fiind drepturi salariale , nu se platesc , dar asta , in conditiile cand toti ceilalti colegi primescx spor...
Da, eu nu contest actul administrativ , ptr ca insasi emiteres lui subintelege plata suplimentului de spor ; eu contest doar neplata acestuia ulterioara...
..' Printr-un act administrativ (Dispozitie) , institutia publica mi-a repartizat sarcini de serviciu noi si suplimentare , in temeiul carora am inlocuit alta persoana , pe perioada concediului de odihna a acesteia ; acea persoana beneficiaza de un spor de 75% din salariul de baza pentru conditii deosebit de periculoase , in timp ce eu beneficiez de un spor de doar 50% la locul de munca unde imi desfasor activitatera in mod curent . Unitatea refuza sa imi plateasca diferenta de 25% spor ,pe perioada cand lucrez ca inlocuitor al colegului , pe perioada concediului acestuia ...eu nu vreau sa atac actul administrativ , ci doar sa mi se plateasca diferenta de spor. Deci , ce mentionez in cererea de chemare in judecata ? Actul administrativ a fost emis in 2010 , dar in 2011 nu mi se plateste diferenta de spor , deci se poate considera ca tardiva introducerea procedurii prealabile?
P.S. Desigur ca in 2 exemplare , dar , totusi , aveam nevoie de confirmarea voastra ; exista un text de lege care sa sustina acest aspect ? intreb asta , deoarece "mi s-a dat peste nas"de cineva cu pretentii de practician al dreptului, cu faptul ca orice act de procedura se depune in 3 exemplare ...Multumesc mult de tot !
In cate exemplare trebuie depus la dosar un raspuns la intampinare , in conditiile in care exista un reclamant si un singur parat ? In 2 exemplare sau in 3 ?
Multumesc !
P.S. Desigur ca in 2 exemplare , dar , totusi , aveam nevoie de confirmarea voastra ; exista un text de lege care sa sustina acest aspect ? intreb asta , deoarece "mi s-a dat peste nas"de cineva cu pretentii de practician al dreptului, cu faptul ca orice act de procedura se depune in 3 exemplare ...