avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 926 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Procedura prealabila
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Procedura prealabila

..' Printr-un act administrativ (Dispozitie) , institutia publica mi-a repartizat sarcini de serviciu noi si suplimentare , in temeiul carora am inlocuit alta persoana , pe perioada concediului de odihna a acesteia ; acea persoana beneficiaza de un spor de 75% din salariul de baza pentru conditii deosebit de periculoase , in timp ce eu beneficiez de un spor de doar 50% la locul de munca unde imi desfasor activitatera in mod curent . Unitatea refuza sa imi plateasca diferenta de 25% spor ,pe perioada cand lucrez ca inlocuitor al colegului , pe perioada concediului acestuia ...eu nu vreau sa atac actul administrativ , ci doar sa mi se plateasca diferenta de spor. Deci , ce mentionez in cererea de chemare in judecata ? Actul administrativ a fost emis in 2010 , dar in 2011 nu mi se plateste diferenta de spor , deci se poate considera ca tardiva introducerea procedurii prealabile?
Cel mai recent răspuns: ADRIAN48 , utilizator 13:39, 25 Martie 2011
deci sa inteleg ca dvs nu contestati actul de numire ci doar neplata sporului aferent noului post suplimentar?

Nu mai bine va cautati un avocat sa va faca el actiunea decat sa o bajbaiti dvs?
dvs ati facut cerere scrisa pt plata acestei diferente de spor? ati primit raspuns scris la cererea dvs? de la primirea raspunsului puteti promova actiune in instanta pt ca institutia sa fie obligata sa va plateasca diferenta.
Da, eu nu contest actul administrativ , ptr ca insasi emiteres lui subintelege plata suplimentului de spor ; eu contest doar neplata acestuia ulterioara...