A intocmit cineva dosar de preturi de transfer? Am o prestare servicii constructii intragrup si am citit ca e obligatoriu intocmirea dosarului de preturi de transfer, si ca majoritatea controalelor fiscale si de la garda pun accent pe acesta! Daca ma poate ajuta cineva cu detalii va rog, intrucat solicit si rambursare de tva si trebuie sa fie intocmit ca la carte! Multumesc anticipat!
Ma intereseaza daca a solicitat cineva control pentru rambursare tva pe firma nou infiintata si asa o suma foarte mare,cateva miliarde, ce puteti sa-mi spuneti in cat timp de la solicitare a venit controlul si cum a decurs, daca vi s-a rambursat toata suma?E o firma de constructii si am achizitionat un teren pe care urmeaza sa dezvoltam un proiect imobiliar! Multumesc anticipat!
Ma intereseaza daca am un angajat care doreste sa intre in concediu paternal, dar el este si persoana fizica (nu e autorizata adica PFA) platitoare de TVA, adica dezvoltator imobiliar, deci are la societatea mea contract de munca , cu stagiu de cotizare, dara daca este si persoana fizica platitoare de tva adica dezvoltator imobiliar platitor de tva numai, pot sa-i acord concediu pentru crestere si ingrijire copil pana la 2 ani? Este cumva incompatibil? Intrucat nu am gasit niciunde in lege prevederi de genul acesta!? Are in derulare un proiect imobiliar, are dreptul sa ia indemnizatia ?
Ma intereseaza daca poate sa-mi raspunda cineva cu privire la Avizul de pret de la Ministerul Finantelor Publice -Directia Generala Ajutor de stat , Practici Neloiale si Preturi Reglementate respectiva avizarea preturilor practicate la agregatele miniere, cu ce documente trebuie sa ma prezint pentru obtinerea avizului de pret( calculatia de pret pe fiecare sort, ce documente mai trebuie ...) intrucat in oug 36 nu se mentioneaza ce trebuie sa contina dosrul cu care sa ma prezint la Ministerul Finantelor Publice, si daca stie cineva unde anume trebuie sa ma prezint la Minister sau la Administratia Finantelor Publice de care apartinem? Si as mai vrea sa-mi transmiteti pe emil daca lucrati pe un soft bun de productie, intrucat eu lucrez in Saga C, si nu sunt deloc multumita de programul de productie, sau un model bun de calculatii de pret pentru agregate miniere.Emailul meu este justangel1979@yahoo.com.Va multumesc anticipat!
[
am urmatoarea problema:cnform legii suntem obligati sa efectuam reevaluarea cladirilor mai vechi la o perioada de 5 ani, astfel ca in 2008 decembrie am efectuat reevaluarea unei cladiri, am declarat-o in termen la inceputul anului 2009 la Primaria din raza teritoriala am anexat raportul de reevaluare efectuat de un evaluator intamplator si angajat al primariei respective , la sarsitul lunii marie primesc decizia de impunere cu impozitul stabilit in procent de 1.5% din valoarea cladirii.constitui in nota contabila impozitul, platesc dar nu mai fac nota in decembrie 2008 intrucat se depusese bilantul contabil, dar ce era f important declararea in termen la bugetul local si plata s-a efectuat.Nota contabila cu diferente din reevaluare cladiri am facut-o in iulie 2009, aceasta fiind o chestiune care era interna a firmei, nu afecta nici cheltuielile nici tva-ul si conform legii orice corectie sau omisiune se face in termenul legal de prescriere de 5 ani daca nu a fost control de fond in perioada respectiva.Corect din punctul meu de vedere, pentru ca s-a facut inregistrarea privind constituirea impozitului, s-a declarat in timp la bugetul local, doar ca s-a omis nota cu inregistrarea val din reevaluare si modificarea in balanta a valorii cladirii respectiv 2121=1053 cu diferenta respectiva care s-a facut in iulie.Este corect din punctul meu de vedere contabil si fiscal vorbind.Neavand cum sa fac corectie la bilant si sa revin asupra acestuia.In 2010 la inceputul anului vine inspectia fiscala locala si spune ca trebuie sa ne impoziteze cu 5% si k nu mai recunosc raportul de reevaluare in conditiile in care trecuse deja un an si instituti a calculat si emis decizia de impunere cu sumele de plata la bugetul local, vin acum si spun k am declarat eronat dif din reevaluare 174 000 lei in loc de 156 000 lei, din calculele evaluatorului eu am luat prin diferenta si am inregistrat suma pe care mi-o indicase evaluatorul, si ca nu mai recunosc raportul de evaluare si-l anuleaza pentru ca am declarat cu 20 000 mai mult, si ca urmare ne impoziteaza cu 5% .Acum vin si se leaga de data cand am facut eu inregistrarea in nota contabila chiar daca am declarat in termen si legea i-mi da voie sa fac corectii in termenul de 5 ani eu am facut inregistrarea in cursul anului.Parerea mea este ca in conditiile in care declaratia s-a efectuat in termenul legal, s-a stabilit de catre Institutia Primariei un impozit de 1.5% la valoarea cladirii, si chiar am declarat mai mult dupa spusele lor lucru care nu-i afecta din contra am platit mai mult daca e s-o luam asa...Va rog sa analizati putin situatia si sa-mi trimiteti parerile voastre! Va multumesc!