Buna ziua,
daca in data de 19.03.2012 i se face decizia de incetare a contractului de munca sa zicem cu art 55 lit b, aceasta data se trece in pontaj ca si prezent?
Eu stiam ca data deciziei este data de incetare, deci din acea data nu mai apare pe pontaj, facandui-se nota de lichidare si tot ceea ce prevede la desfacerea contractului.
De la unii contabili care au programe de salarii mai performante, acestia mi-au spus ca data deciziei este ca si zi prezenta si se plateste, dar cum sa platesc eu un angajat care la data de 19.03.2012 sa zic ca pe la 11 transmit incetarea ca si prezent. Va rog sa ma lamuriti ca se pare ca sunt multe pareri.
Sincer nu mai stii cum sa faci, daca si cei de la ITM nu stiu ce zic atunci cand vin in control ce sa mai facem? I-am spus ca la raport mi se schimba data 01.02.2012-19.03.2012 si atunci a zis ca este bine ca pe data de 16 salariatul sta acasa si pe data de 19 revine la servici si contractul este activ. Automat pe pontaj apare prezent din data de 19.
Credeti ca mai trebuie ceva sa fac, eu am operat asa si am transmis revisalul.
Am vorbit cu o doamna la itm si mi-a spus ca fac incetare cu data de 19 data dincare revine salariatul la servici.
Buna ziua,
am suspendat un contract din data de 01.02.2012-16.03.2012, cum se face pentru ca acest contract sa fie activ deoarece el apare tot suspendat.
Va multumesc.
Buna ziua, am rugamintea cine poate sa ma ajute cu cateva fise de evaluare ca modele orientative pentru: Inginer constructii, Instalatori, Contabil si functionar administrativ.
Cine doreste sa-mi trimita o poate face pe adresa de e-mail: alex_niko08@yahoo.com
Va multumesc.
Buna ziua,
cum ar trebui procedat daca la preluarea datelor din vechiul revisal nu sa inregistrat un angajat care era inregistrat din data de 15.11.2007.
Probabil ca nu sa vazut nici cand s-au bagat salariile, cert este ca la data de 08.02.2012 acest angajat nu se vede in raportul din registru.
Cum credeti ca trebuie procedat in acest caz?
Va multumesc.
MULTUMESC FRUMOS PENTRU RASPUNS
Buna ziua,
deoarece nu este de lucru in perioada aceasta ( firma fiind de instalatii sanitare), administratorul societatii vrea sa reduca cheltuielile in aceasta perioada. Eu am zis ca ar trebui in baza articolului 53 din Codul muncii deoarece nu vrem sa pierdem angajatii. Partea de executie sa fie bagati in baza acestui artilol:
Art. 53
(1) Pe durata reducerii si/sau a intreruperii temporare a activitatii, salariatii implicati in activitatea redusa sau intrerupta, care nu mai desfasoara activitate, beneficiaza de o indemnizatie, platita din fondul de salarii, ce nu poate fi mai mica de 75% din salariul de baza corespunzator locului de munca ocupat, cu exceptia situatiilor prevazute la art. 52 alin. (3) .
Va rog sa imi spuneti cum trebuie esact procedat din punct de vedere al resurselor umane: - Trebuie facuta decizie cu perioada (2 saptamani ), noi am vrea sa facem in asa fel incat angajatii sa nu mai vina deloc doua saptamanii insa in acest articol prevede ceva de la 5 la 4 zile pe saptamana, cum sunt ei trecuti in pontaj in cele doua saptamanii? La salarii o sa fie calculati cu 75 % cele doua saptamanii. In urma deciziilor o sa se faca si suspendare de contract pentru perioada 01-15-02.2012. Daca puteti sa imi dati mai multe lamuriri pe acest subiect va rog sa imi trimiteti pe adresa de e-mail alex_niko08@yahoo.com
Buna ziua, in urma modificarilor facute la Revisal din data de 06.12.2011 mai trebuie transmis in urma corectiilor facute cu noul revisal 5.0.8 la ITM?
MULTUMESC FRUMOS CA M-ATI LAMURIT. O ZI PLACUTA TUTUROR.