Buna ziua,
Detin un srl infiintat in 1999 cu obiect de activitate cod CAEN 6720 - negocieri si incheieri contracte de asigurare. In 2009 am suspendat activitatea firmei pana in 2012. La reactivarea firmei am reactualizat obiectul de activitate cu noul cod 6622 si am completat obiectul de activitate in acelas timp si cu alte activitati (in urma consultarii la Registrul Comertului in acest sens). Obiectul de activitate cod CAEN 6622 - Activitati ale agentilor si brokeri-lor de asigurare (AGENT DE ASIGURARE) a fost trecut ca activitate secundara, fiind inregistrat ca atare in certificatul constatator. La discutiile purtate cu o societate de asigurari in vederea incheierii unui contract de AGENT DE AIGURARE PJ, mi-a spus ca va verifica daca poate incheia contractul in aceste conditii.
Va rog sa-mi spuneti daca se poate inceia un contract de AGENT DE ASIGURARI in aceste conditii si ce ma sfatuiti sa fac in continuare intrucat firma din 1999 de la infiintare si pana in 2009 la suspendarea activitatii a activat ca societate de intermedieri in domeniul asigurarilor cu toate avizele la zi?
Cu multumiri
Un salariat am avut pana la suspendarea activitatii firmei. De la aceasta data contractul de munca al salariatului a incetat ca urmare a desfacerii contractului individual de munca. Firma trebuie reactivata pana in luna iulie 2012. Sa inteleg ca daca la finele anului 2011 nu am avut un salariat(desi firma a fost cu activitatea suspendata) nu indeplinesc conditiile de micro., daca in termen de 60 zile voi ave un nou angajat?.
Buna ziua,
Detin o firma la care activitatea a fost suspendata pe o perioada de 3 ani. Aceasta nu a fost platitoare de TVA. La reactivarea firmei sa extins obiectul de activitate cu activitati platitoare de TVA. Va rog sa-mi transmiteti in cat timp de la reactivarea firmei trebuie angajata o persoana pentru ca firma sa indeplineasca conditiile de incadrare ca microintreprindere si dupa cat timp de la reactivarea firmei trebuie depuse documentele si declaratiile obligatorii la institutiile respective.
Cu multumiri.
lucrez la o intreprindere privata de 5 ani. In aceasta perioada din cauze independente de vointa mea nu am putut efecua concediul integral in fiecare an. In prezent am primit preaviz de incetare a CIM prin desfintarea postului.
Va rag sa-mi transmiteti daca in aceasta situatie am dreptul legal la solicitarea platii zilelor de concediu care nu au fost efectuate din anul 2006 si pana in prezent, sau care este termenul legal de la care se poate solicita plata zilelor de concediu neefectuate.