contributia la asigurarea de sanatate e platita ca lucrez..dar vreau sa stiu daca se plateste cas si la banii obtinuti din chirie?
am un apartament inchiriat prin fisc.vreau sa stiu daca trebuie sa platesc cas,mentionez ca lucrez si sunt si studenta.
am insris masina in 21 octombrie 2010,am dat la inmatriculari suma de 1100.am auzit ca se poate recupera o parte din bani.Cum se procedeaza?
am avut un proces in care am chemat o firma in garantie,procesul lam pierdut si a ramas sa platesc firmei cheltuieli de judecata,iar la vecini daune.am inceput sa platesc in rate.iar akum am primit o citatie in care firma ma da in judecata si cere pretenti..in ce consta?;sa achit suma pe care o am de plata toata odata.va multumesc
Am pierdut un proces,in urma procesului am de dat despagubiri suma de 5000ron,rata care se va fixa de catre executor include si salariul fratelui meu sau doar a parintilor care sunt piriti.?va rog sa imi spuneti care este procentul pe care pot sa il opreasca din salarii,se tine cont si de cheltuielile aferente?
am accidentat masina unui prieten,asigurarea fiind pe numele lui.pot sa fac amiabila intre mine si pagubit
parintii mei detin o casa proprietate care vor sa o treaca pe numele meu (momentan fiind necasatorita),viitorul meu sot are drepturi asupra ei ?
am avut un proces,nu sunt vinovata iar sentinta definitiva este impotriva mea.daca fac o plangere la Min.Justitiei e o alegere buna??
intr-o seara un grup de 6baieti m_au atacat intr.o discoteca,deoarece eram impreuna cu unu din rivalii lor,in urma conflictului am ajuns la urgenta unde am stat 5 zile internat si am obtinut certificat medico legal 36 de zile.ii dau in judecata credeti ca am castig de cauza si pana la ce suma ma pot despagubi?