avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 507 soluții astăzi
Forum Activitate MClara

Activitate MClara

Chiar daca angajatorul are inca acces la revisal?

Cornel Vasile a scris:

Numai printr-o actiune in instanta se mai poate solutiona problema .. constatarea incetarii c.i.m. ... In Revisal nu se mai poate opera, daca societatea a fost radiata.

Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cu o solutie la urmatoarea problema: o societate a fost radiata, insa s-a omis operarea in revisal a incetarii unui contract suspendat pentru crestere copil. Toate contractele au fost incetate corespunzator la data radierii si s-a transmis revisal, insa acesta, nefiind in lista contractelor active a fost omis. Cum ar trebui procedat astfel incat sa fie in regula si ptr salariat si ptr societate? Va multumesc!
multumesc pentru raspuns! cunosc varianta cu avansul spre decontare...insa ideea este ca nu doresc aprobarea acestor cereri pentru a nu creea un obicei in randul angajatilor...vroiam sa fiu sigura ca nu exista vreo lege care sa ma oblige la plata acestui avans atunci cand salariatul o cere....
Ca si angajator, pot refuza cererea unui angajat de acordare in avans a unei parti din salariu, atata timp cat in cim si ccm se prevede ca plata salariului se face la data fixa, o data pe luna? Multumesc!
In noul revisal, se va transmite toata baza de date (cu toti salariatii) , de fiecare data cand facem vreo modifcare. Nu se mai selecteaza asa cum faceam in programul vechi.
Buna ziua! Am citit aproape toate raspunsurile si tot nu am gasit nimic clar in ceea ce priveste inregistrarea (sau nu) in revisal, a invoirilor.
ok, am inteles ca atunci cand avem de a face cu concediu fara plata, se face o cerere de catre salariat, se aproba, se face decizie de suspendare, se inregistreaza si se transmite in revisal , urmand ca la intoarcerea salariatului sa se faca aprox.aceiasi pasi. Dar nu am inteles daca acest lucru este obligatoriu sau optional.Eu pana acum faceam decizie de suspendare doar pentru perioadele mai mari de o luna, iar pentru cfp de cateva zile nu faceam decat sa le trec ca atare in pontaj si atat.
De asemenea, nu stiu cum sa procedez in cazurile in care am o zi, doua de invoire.Inregistrez sau nu suspendarea in revisal? pe baza a ce?
multumesc anticipat!
Buna ziua! As fi recunoscatoare daca m-ati putea ajuta cu niste informatii in legatura cu obtinerea unor fonduri europene pentru dezvoltare regionala. Este vorba despre o fabrica de confectii textile, firma deja exista ,insa am dori dezvoltarea afacerii prin constructia unei fabrici noi pe un teren aflat in proprietatea noastra. As dori sa ma ajutati cu ceva informatii: care este procedura, care sunt obligatiile din partea noastra, etc.
multumesc anticipat!
Multumesc frumos pentru raspuns.Aveti cumva un model de astfel de decizie? Si inca ceva... perioada pentru care se poate face delegarea este obligatoriu sa fie limitata ? si daca da care poate fi perioada maxima?
Da, stiam ca aceste documente s-au dat "intotdeauna" intr-un exemplar si angajatului , numai ca acum , asa cum stim cu totii, trebuiesc date inainte de inceperea activitatii ceea ce nu imi mai permite sa-l astept pe administrator 20 de zile (cum era posibil inainte de noua lege) sa-mi semneze contractele. Intrebarea mea era in ce fel se poate face delegarea acestei atributii catre o alta persoana astfel incat sa nu existe probleme din punct de vedere legal.Multumesc frumos pentru raspuns!
Avand in vedere faptul ca acum contractele de munca precum si fisele de post trebuie sa fie semnate si date intr-un exemplar salariatului cu cel putin o zi inainte de inceperea activitatii, imi vine in minte aceasta intrebare...Ce facem in cazul in care administratorul este plecat din tara (ceea ce in cadrul societatii in care lucrez se intampla foarte frecvent) si trebuie sa facem angajari? Ce posibilitati legale sunt ca aceste documente (contractul de munca si fisa de post ) sa poata fi semnate de alta persoana in locul administratorului- de exemplu de catre seful depart.de resurse umane? Este admisa de catre ITM semnarea lor de catre o alta persoana decat administratorul? Ce document trebuie sa stea la baza acestei delegari (imputernicire notariala, decizie..)? Multumesc frumos!