avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 885 soluții astăzi
Forum Activitate rody77

Activitate rody77

Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu un raspuns la urmatoarea problema: am detinut inainte de casatorie un imobil. Dupa casatorie am vandut imobilul respectiv si am achizitionat un alt imobil, impreuna cu sotul. Tin sa precizez faptul ca mare parte din banii pentru noul imobil au fost din vanzarea celui detinut inainte de casatorie.
In cazul unui divort se tine cont de acest fapt ( mare parte din bani sunt din imobilul detinut inainte de casatorie)?
Multumesc
Buna ziua,
sunt administratoare la o asociatie de proprietari. Aceasi situatie s-a intamplat si la noi in imobil, in momentul cand s-a vandut un apartament. Problema e ca noul proprietar a permis fostului proprietar sa mai locuiasca aproximativ 2 luni de la momentul vanzarii si implicit de la momentul in care i s-a eliberat adeverinta de catre Asociatie la vanzarea apartamentului si pana la momentul cand s-a muntat in apartament.
Inainte de eliberarea adeverintei cu aproximativ 3 luni nu s-a primit citirea consumului de apa din diverse motive (nu a fost gasit acasa in ziua cand s-au citit apometrele si au uitat sa lase un biletel pentru consumul de apa) trecandu-se un consum estimativ in tot acest timp. Cand s-a eliberat aparamentul efectiv de catre fostul proprietar nu se stie cu exactitate de catre Asociatie. Cert este ca in prima luna cand noul proprietar a adus un biletel privind consumul de apa (asta fiind cu intarziere, dupa ce se afisasera cheltuielile pe ultima luna in care a mai locuit vechiul proprietar) s-a constatat ca este diferenta destul de mare la consumul de apa.
Am explicat noii proprietare situatia, a incercat sa discute cu vechiul proprietar, la fel si cei din Asociatie, dar acesta nu a vrut sa mai plateasca nimic.
Noua Proprietara a reclamat Presedintele si Administratoarea la Primarie (departamentul care se ocupa cu Asociatiile de proprietari), am fost invitati la o discutie, impreuna cu noua proprietara si cei de acolo au hotarat ca Administratorul este de vina, deoarece nu a fost sa verifice consumul de apa in momentul cand s-a eliberat adeverinta.
Au fost unele discutii pe forum in sensul ca pe adeverinta care se elibereaza la vanzarea apartamentului ar trebui sa se faca un calcul estimativ al cheltuielilor care ar mai exista si sa se treaca pe aceea adeverinta.
Din cate stiu eu adeverinta se elibereaza pentru a certifica faptul ca in momentul respectiv nu exista restante pentru acel apartament, nu face nici o referire la cheltuielile care ar mai exista. Este unul din motivele pentru care s-a constituit fondul de rulment, ca sa acopere cheltuielile care ar mai exista din mometul in care se vinde un apartament si pana in momentul cand se afiseaza cheltuielile. Pentru a preintampina situatiile in care cheltuielile nu se acopera din fondul de rulment se poate trece pe adeverinta faptul ca acestea vor fi suportate de noul proprietar.
Buna ziua
Am o intrebare legata de repartizarea pierderilor de apa la o Asociatie de proprietari. Cum se repartizeaza aceste pierderi? Pe numar de apartamente sau in functie de consumul de apa al fiecaruia? Aceste pierderi se pot repartiza si la persoanele care nu locuiesc in bloc si nu au consum la apa?
Iar la persoanele care nu locuiesc in bloc ce alte cheltuieli se trec la intretinere?
Tin sa mentionez ca blocul are 4 etaje si toate camerele au aceasi suprafata.
Va multumesc