avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 754 soluții astăzi
Forum Activitate Danutzza

Activitate Danutzza

Pot obtine autorizatie constructie Hala service auto pe baza contract comodat? Multumesc!
Buna ziua, detin cod caen 5221, pentru depanare mai am nevoie de alte autorizatii? Eu sunt administratorul firmei si sunt mecanic auto.
Multumesc!
Buna ziua, detin o firma SRL cu codul caen principal 4791 (piese auto online) si cod caen 4520 si 5221 care se desfasoara la terti. Momentan m-am axat pe un magazin online de piese auto, dar doresc sa ma ocup si de partea de mecanica printr-un service mobil. Ca si calificare sunt mecanic auto.
Ce acte si autorizatii imi trebuie pentru acest service mobil?
Si cum emit bon fiscal? Diferentiat pe fiecare operatiune in parte sau pot trece depanare auto si sume diferite in functie de operatiune?
Masina pe care o folosesc la deplasari trebuie autorizata RAR ca si atelier mobil?
Multumesc!
Discuție Service auto
Imi pot face un service auto in curte , o sa fie lipit de casa. Si nu este la strada este in spatele curtii, Ma intereseaza ca si amplasamanet daca se poate.
Discuție Magazin auto
Buna ziua, doresc sa deschid pentru sotul meu un magazin piese auto fizic dar fără stoc. Noi locuim într-un duplex si nu suntem la strada. Vroiam sa construiesc în fata casei un mic spatiu din termopan si la poarta sa pun firma si un interfon. Vreau sa aibă o activitate, el este mecanic dar a avut un accident si vreau sa fie ceva mai lejer pt el. Se poate asa sa fie în curte ?
Buna ziua, doresc deschiderea unui magazin online piese auto fara stoc fizic. Sediul o sa fie la mine acasa, nu o sa exista si un magazin fizic. Daca am comenzi pe care clienti vor sa vina sa le ridice personal, se poate daca am o imprimanta fiscalizata si dau bon? Sau daca este magazin online pot livra doar prin curier? Multumesc!
Buna ziua, ma numesc Aldea Daniela si sunt insarcinata in 5 luni, situatia mea este urmatoarea: