avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 803 soluții astăzi
Forum Activitate xxbogdanxx

Activitate xxbogdanxx

Buna ziua,
Mama mea a avut pensie anticipata cu un punctaj de 0.86 iar cand a iesit la limita de pensie punctajul a scazut.
Poate sa ma lamureasca cineva care sunt pasii pentru a afla unde s-a gresit sau ce trebuie facut ?
multumesc anticipat.
multumesc foarte mult pentru ajutorul acordat.
buna ziua.
in revisal postul de manager este activ insa statul de plata apare cu zero costuri.
Buna ziua,
Sunt angajat la doua locuri de munca undeva ca inginer iar in alta parte ( ONG )sunt presedinte si manager. De la primul loc de munca sunt in concediu medical in urma unei interventii medicale iar de la al doilea loc de munca am cerut concediu fara plata.
In acest moment toate atributiile managerului au fost delegate catre presedintele ONG-ului adica tot eu . Intrebarea este daca pot semna acte la ONG in perioada in care sunt in concediu medical.
Buna seara,
In cadrul unui ONG se pot muta atributiile unui manager pe presedinte daca este aceasi persoana.
Managerul este in concediu de boala pe o perioada nedeterminta iar presedintele trebuie sa preia si atrubutiile managerului.
Buna ziua.
Locuiesc intr-un bloc cu 4 nivele, pe o parte sunt la nivelul 4 2 apartamente iar pe cealalta parte la nivelul 4 este podul acoperit cu tigla.
In pod pe partea mea ( deasupra apartamentului meu) sunt construite 2 boxe ( una apartine mie iar una apartine unui alt vecin )
Eu vreau sa schimb acoperisul deoarece este degradat si sa pun tabla in loc de tigla si i-a propus vecinului care are boxa construita acolo sa puna si el bani pentru tabla cat are el boxa construita. ( mentionez ca parintii mei nu mai discuta cu aceasta persoana ) daca doreste sa isi depoziteze in continuare ceva in boxa.