Bună seara!
Am o problema de rezolvat legata de stabilirea domiciliului unui minor. Neștiind cum decurg lucrurile am apelat la un avocat în luna august 2022, stabilind sa demareze acțiunea la începutul lunii septembrie. Am tot așteptat, am discutat cu dansul, mi s-a spus ca lucrurile merg bine, ca tatăl copilului a fost citat de doua ori deoarece prima data a greșit adresa de domiciliu ... Intrând pe portalul Judecătoriei am observat ca dosarul meu este înregistrat abia la sfârșitul lunii noiembrie 2022 iar acum am primit o citație de la Judecătorie în care mi se spune ca trebuie sa achit taxa de timbru deoarece nu e plătită deși avocatul a primit o suma de bani și mi-a spus ca a plătit-o. Stau și ma gândesc, oare își bate joc de necunostiinta mea în domeniul juridic sau asa merg lucrurile?
Bună seara!
As dori sa știu care sunt pașii de urmat într-un proces de stabilire domiciliu minor. Tatăl minorului nu știu unde locuiește exact acum, el nu a avut domiciliu la adresa mea și a minorului și nici nu locuiește la adresa din buletin, știu doar adresa de la locul de munca.
am lucrat la o firma timp de un an si opt luni,in urma restructurarii postului am primit un preaviz care s-a incheiat astazi,dorind sa imi depun actele pentru somaj m-am lovit de anumite probleme pe care as dori sa mi le lamuriti.Angajatorul spune ca imi poate da documentatia dar abia pe la jumatatea lunii ianuarie deoarece am prins ca si angajat cele 13 zile din decembrie.e corect?Nu mi-ar da decizia de incetare a activitatii cu data de 13 decembrie si restul documentatiei doar pana la sfarsitul lui noiembrie?Perioada aceasta care trece de la incetarea contractului de munca13 decembrie si pana la depunerea actelor de somaj in ianuarie cand zice angajatorul nu ma va afecta candva fiind o intrerupere?Eu sincer as dori sa ma angajez deoarece am nevoie de bani dar negasind ceva as dori sa intru in somaj cat mai repede mai ales ca angajatorul nu mi-a platit petrioada de preaviz iar la somaj se va lua in considerare data la care eu voi depune actele si nu ziua cand am incetat activitatea.Ce ma sfatuiti sa fac?Multumesc anticipat pentru raspuns si il astept cu nerabdare.
am lucrat cu contract individual de munca la un srl din octombrie 2008 pana in luna februarie 2011, cand la sediul firmei care era si punct de lucru a avut loc un incendiu in care a ars pe langa marfa existenta si arhiva firmei,am asteptat o perioada dupa care am vrut sa aflu care e situatia mea, initial mi s-a spus ca voi intra in concediu fara plata,dupa un timp a zis ca voi intra in somaj ceea ce nu s-a intamplat.interesandu-ma la somaj aflu ca firma nu avea declaratiile depuse din noiembrie 2009 deci nu beneficiez de nimic,angajatorul spunandu-mi ca el a platit dar nu poate demonstra asta ca a ars tot.care ar totusi solutia pt mine de a putea beneficia de un drept al meu mai ales ca nu da nici un semn ca ar dori sa rezolve ceva.incetarea contractului nu am semnat-o iar firma nu a declarat ca si-ar fi incetat activitatea desi nu mai functioneaza,mai nou s-au asociat cu cineva si vor deschide o alta firma cu un nou nume.ce se va intampla cu mine tinand cont de intreruperea aceasta din februarie si pana acum.care sunt drepturile mele?cum ar trebui sa procedez si cui ar trebui sa ma adresez pt a-mi rezolva situatia in care ma aflu deoarece angajatorul ma trateaza cu indiferenta.ce s-a intamplat cu asigurarile mele in timpul cat nu am lucrat si poate nu voi lucra?mai pot fi platite din urma?mai precizez ca angajatorul nu mi-a platit nici o suma de bani in aceasta perioada
Multumesc anticipat!