Multumesc. Problema e ca din cate stiu nu pot aplica o lege a caror norme de aplicare nu sunt publicate. Si totusi de la data publicarii Lg.62/2011 au trcut deja 7 luni.
Art. 176
(1) Modalitatea de infiintare, organizare si functionare a Oficiului de Mediere si Arbitraj al Conflictelor Colective de Munca va fi reglementata prin hotarare a Guvernului, ce va fi adoptata in cel mult 90 de zile de la intrarea in vigoare a prezentei legi.
(2) In cadrul Oficiului de Mediere si Arbitraj al Conflictelor Colective de Munca vor fi constituite corpul de mediatori si corpul de arbitri ai conflictelor colective de munca.
-Multumesc freeelis, despre situatia asta era vorba. Lucrez la procedura de lucru privind medierea conflictului de munca. Asta este.....bugetarului i se cere sa faca de toate.
Nu imi este usor deloc.
Au aparut cumva norme de aplicare pentru lg.62/2011? Va multumesc.
nu, dar sunt in situatia in care mi s-a dat sa elaborez aceasta procedura, intrucat in fisa postului este trecuta ca si atributie -colaboreaza si raspunde cu protectia muncii, respectarea regulilor de prevenire si stingere a incendiilor, precum si asigurarea disciplinei in institutie.Eu ocup o functie in birou R.U.
.Am nevoie de ajutorul unui specialist.;am de intocmit o procedura operationala specifica-protectia muncii,respectarea normelor PSI, asigurarea ordinii si disciplinei-in calitate de colaborator din partea comp.R.U. Recunosc, nu sunt o cunoscatoare in domeniu. Multumesc. -geovani051985@yahoo.com.
Va pot ajuta pe cei care aveti nevoie de alte proceduri operationale conform SCIM.
Multumesc mullt. Imi lipseste increderea in mine si am nesansa sa nu am parte de un indrumator cu bunavointa langa mine.
Va rog din tot sufletul si eu am nevoie de aceste proceduri. Acum lucrez si eu la ele dar fiind incepatoare in acest domeniu imi este mai greu. Nu am reusit sa definitivez nicio procedura. daca sunteti de acord sa ma ajutati, adresa mea este aceasta: geovani051985@yahoo.com. Va multumesc anticipat.
Da..., abia acum am reusit sa citesc mesajele. Situatia este urmatoarea: compartimentul se numeste Compartiment Juridic si Resurse Umane.In acest compartiment, sarcinile sunt impartiteastfel: juridic -resurse umane. Normal pe parte juridica este consilierul juridic, dar pe resurse umane functionar public, licentiat in Drept, cu functie publica de consilier asistent. Intrebarea era daca pe timpul concediului de odihna al consilierului juridic sarcinile pot fi preluate de catre celalalt consilier, care este tot absolvent licentiat in studii juridice. Multumesc.
Un functionar -consilier asistent cu studii juridice, in compartiment resurse umane poate inlocui consilierul juridic in timpul concediului de odihna al acestuia ?
sunt functionar public, cu un salariu derizoriu. Intentionez sa iau spre administrare o firma. Va rog sa ma lamuriti si pe mine daca as putea avea probleme. Postul pe care il ocup nu are nicio legatura cu firma sau activitatea pe care ar urma sa o desfasor ca administrator de firma. Intentionez sa-mi pastrez si postul de functionar, cel putin ptr. un timp. Multumesc .