avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 676 soluții astăzi
Forum Activitate laura_chiriac2003

Activitate laura_chiriac2003

Buna ziua!
Sper sa obtin raspunsuri la cateva probleme pe care efectiv nu am cu cine sa le discut. Lucrez intr-o institutie publica de multi ani, in cadrul biroului financiar contabil..Incepand cu 2016 mi s-a incredintat si viza CFP, desi la momentul respectiv ma ocupam si de achizitiile din SEAP (pt ca nu avea cine). Exista o incompatibilitate inca de atunci ,dar toate controalele nu au avut nimic de obiectat. In anul 2020 s-a infiintat biroul de achizitii. Locul a fost ocupat. Pana la sfarsitul saptaminii trecute cand cel care ocupa postul a facut o cerere pt suspendarea contractului de munca din interese personale, respectiv angajarea la o alta institutie unde angajatii sunt mult mai bine platiti. Drept urmare azi am fost sunata de director si anuntata ca ma voi ocupa in continuare si de achizitii. Raspunsul meu a fost evident unul negativ ( pentru ca fac oricum voluntariat in afara programului) . I am sugerat sa angajeze om pe perioada suspendarii contractului vechiului angajat. Mi s-a raspuns ca nu va veni nimeni pt o perioada scurta ( 1 an). Aparent scurta (parerea mea).Pt ca s-ar putea ca aceasta suspendare sa continue sub o alta forma daca planetele se aliniaza (nu intru in detalii) Am fost amenintata atunci ca imi va da decizie scrisa. Pe care intentionez sa o refuz. Asta probabil va avea niste consecinte asupra mea, Maine vechiul angajat va veni sa predea documentele intocmite de el in perioada anterioara. Banuiesc ca voi fi una din persoanele care trebuie sa le primeasca. Precizez ca are inca proceduri in derulare. Sper sa fi fost cat de cat coerenta si sa ma ajutati cu niste sfaturi utile. Multumesc!
Buna dimineata!
Sunt angajata intr-o institutie publica si printre alte sarcini de serviciu mi-a fost incredintata si viza CFP. In momentul de fata ne aflam in urmatoarea situatie. Contractul de prestari servicii pentru reparatii auto cat si actul aditional incheiat pana la 30.04. conf. legii 98/2016 a expirat. Comp tehnic solicita incheierea unui nou act aditional pe motiv ca nu au pregatit documentatia necesara (caiet de sarcini+strategie de contractare) din cauza lipsei de buget (cf. legii 98/2016 inceperea procedurii este contionata de existenta documentatiei de atribuire nu de existenta bugetului. cel putin eu asa am inteles din lege). Ei au facut un simplu copy-paste la caietul de sarcini de anul trecut. Iar strategia asteapta sa o faca altcineva. Fac precizarea ca nu exista compartiment de achizitii. Pentru ca nu vreau sa acord viza CFP pe acel act aditional (pe care jurista deja il are pregatit) probabil va iesi un mare scandal. Ce ma sfatuiti sa fac in situatia asta? Nu vreau sa fiu pusa in situatia de a mai da note explicative pt prostiile facute de altii. Pe de alta parte exista si posib sa mi se impuna de catre manager sa acord viza. Cu jurista nu ma pot consulta pt ca ea spune ca ii intelege pe cei de la tehnic. Nu stiu cat am reusit sa fiu de coerenta , dar daca m-am facut inteleasa cat de cat as aprecia mult opiniile dvs. in acest caz. Multumesc pentru intelegere!
Care este termenul limita pana la care poate fi depusa o plingere la politie?
Ce gen de plingeri pot fi depuse la politie? Calomnia, injuriile sunt de competenta lor sau plingerea trebuie depusa la Judecatorie? daca incidentul a avut loc in 29.06.2011 mai este timp pentru depunerea plingerii?