Am o rugăminte mare,dacă cineva mă poate ajuta referitor la stabilirea salariului pentru bibliotecar comună,studii superioare,grad IAși gradația 5. Mulțumesc mult.
O persoană divorțată s-a căsătorit în Irlanda cu un cetățean român și la numele de familie a fost trecut numele din prima casătorie deși avea hot.divorț prin care revenea la numele de fată. Menționez că în Irlanda avea CI și pașaport cu numele din prima căsătorie,nu erau schimbate după divorț.Acum au revenit în țară și nu știu ce să facă întrucât nu li se poate transcrie actul de casătorie din Irlanda.
In urma controlului Curții de conturi s-a constat un prejudiciu pentru un funcționar public reprezentând recuperarea unor sume acordate nelegal.Întrebarea mea este-dacă nu s-a emis dispoziție pentru recuperare prejudiciu, poate să se rețină din salar?
Am următoarea situație;
O persoană care are cetățenia română (el a fost cetățean moldovean) are actul de naștere transcris la Primăria Brașov.Acesta s-a căsătorit în Spania și a divorțat tot în Spania.La această dată are domiciliul în România și dorește să se căsătorească cu o persoană din România dar nu știe cum să procedeze referitor la căsătoria și divorțul înregistrate ambele în Spania și pentru care are actele, respectiv actul de căsătorie din Spania și Hotărârea de divorț pronunțată în Spania,unde trebuie să se adreseze și cu ce să înceapă? Mulțumesc mult pentru înțelegere și aștept o îndrumare.
Un funcționar public din cadrul unei primării de comună.categ.III,numit pe funcția de inspector superior în cadrul aparatului de specialitate al primarului și care are stabilit în fișa postului atribuții privind urbanismul și autorizarea lucrărilor de construire, poate fi numit șef de birou, având în vedere modificările din Legea nr.50/1991? Deasemenea,țin să precizez că solicită încadrarea ca șef de birou și în baza Legii 153/2017.Mulțumesc pentru înțelegere.
Persoana care realizează venituri din activități agricole, se incadrează în prevederile legale pentru a beneficia de indemnizația pentru creștere copil-are adeverința de venit de la finanțe pentru anul 2015,2016 și 2017.Copilul se va naște in luna septembrie 2017. Mulțumesc,
Pentru o persoană însărcinată care este casnică, nu realizează nici un venit, ce documente trebuie să depună la Casa de Sănătate pentru obținerea adeverinței de asigurat?
O persoană născută în Republica Moldova a obținut cetățenia română și în anul 1998 certificatul de naștere a fost transcris în România, și-a stabilit domiciliul în județul Suceava unde i s-a eliberat și cartea de identitate.La această dată persoana lucrează în Spania și trăiește în concubinaj cu o femeie din România având și un copil împreună.Întrebarea mea este-Persoana respectivă are cartea de identitate expirată și dorește să-și stabilească domiciliul, la domiciliul femeii cu care este împreună. Pentru eliberarea cărții de identitate a trimis o procură din Spania unei persoane din România (tatăl femeii cu care trăiește și care dorește să-l ia în spațiu) care să se ocupe de obținerea cărții de identitate.Ca documente are; procura,certificat de naștere original,copie CI expirată,copie pașaport valabil și adeverința de rol de la primarie nu i se dă, i s-a spus că nu poate fi luat în spațiu.
Întrebarea mea este-Ce documente ii mai trebuie pentru a putea fi înscris în registrul agricol la primărie și a obține adeverința de rol ?