avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 930 soluții astăzi
Forum Activitate sergiu_ionescu

Activitate sergiu_ionescu

Mulțumesc!

-ELLA- a scris:

Da, este nevoie. Si pentru inregistrarea de modificari in asociatie se cere certificat de cazier fiscal în cazul numirii de noi reprezentanţi legali, precum şi în cazul cooptării unor noi membri în asociaţii, atunci când aceştia dobândesc şi calitatea de reprezentanţi legali ai persoanei juridice deja înregistrate, de către aceştia, conform art. 8 alin. (1) lit. f) din O.G. nr. 39/2015;

Buna ziua!
Pentru a deschide un ONG este nevoie si de cazierul judiciar?
Intreb pentru ca nu am gasit nicaieri nici o informatie si nu vreau sa ma duc la judecatorie si sa am lipsa in documente.

Multumesc mult!

Cu stima !
Răspuns la discuția demisie , preaviz
lucrez ca agent vanzari , iar garantia dupa cum a zis administratorul firmei ca o sa o primesc inapoi doar daca clientii pe care ii am in portofoliu sunt la zi cu plata facturilor.
Buna seara .Am si eu o problema va rog:

Pe data de 10.02.2016 am implinit 3 luni de zile la locul de munca doar ca de pe data de 1.02.2016 ( nu am implinit 90 de zile lucratoare) mi-am dat demisia si acum sunt in preaviz. Cand am primit salariul pe data de 10 mi sa oprit din salariu 300 de lei ca si garantie.( e prima si singura oara cand mi sa oprit garantie).Este normal ca sa mi se opreasca garantia atata timp cat eu sunt in preaviz?

multumesc !
multumesc frumos pentru raspunsuri ! respect sarumana si buna seara !
multumesc frumos ! dar mai am o intrebare pe care a pus-o proprietara : ea se poate atinge de banii pe care eu ii transfer chiar daca nu sunt toti si sunt doar o parte din ei? ea ii poate folosi?
am si eu o problema va rog frumos si daca se poate sa ma ajutati si pe mine cu o parere !
vreau sa achizitionez un apartament de 27 de mii de euro iar eu am undeva la 22 de mii de euro. este posibil ca eu sa achit cei 22 de mii de euro si restul banilor in maxim 6 luni ?