Tocmai am observat ca pe lista de intretinere a lunii februarie apare in dreptul meu suma de 450 lei reprezentand cheltuieli de judecata pentru o datorie de 920 lei. Aceasta datorie de 920 de lei sunt penalitati din anii 2009-2010, penalitati la o restanta mai veche la intretinere in acea perioada. Intretinerea a fost achitata, sunt cu ea la zi, doar ca nu am vrut sa platesc si aceste penalitati momentan.
Le-am cerut sa-mi puna la dispozitie documentelele dupa cum au fost calculate aceste penalizari, de s-a ajuns la aceasta suma, iar raspunsul lor a fost ca nu au aceste documente pentru ca ei au preluat de curand (1-2 ani) administratia blocului si ca acele liste sunt la fostul administrator de bloc.
Intrebarea este: Este legal ca au afisat in intretinere aceste cheltuieli de judecata fara ca instanta de judecata sa de-a sentinta? Cu ce acte pot dovedii dumnealor acesta datorie si cum pot explica aceste penalizari daca ei spun ca nu au documentele de la fostul administrator? Cenzorul cum a semnat aceasta lista de intretinere daca nu au un document de la judecatorie in care spune ca sunt obligat la plata acestor cheltuieli de judecata? Acesta nu este un abuz din partea lor?
Ma gandesc serios sa dau la randul meu in judecata asociatia blocului.
Astept un raspuns la problema pe care o voi relata.
Am de revendicat cateva pamanturi cam de 60Ha dar problema sta in felul urmator: Pentru a revendica acest pamant am inteles ca trebuie sa ai certificatele de deces ale STRA-BUNICILOR, pt ca pamantul era pe numele lor. Cum pot obtine aceste certificate de deces daca ele sau pierdut? mentionez ca si bunicii mei sunt morti iar mama mea nu-si mai aduce aminte exact anul in care au murit Stra-bunicii. Unde trebuie sa ma adresez ca sa intru in posesia lor pt ca la primaria de acolo din comuna au spus ca nu mai au evidentele cu cei care au decedat in acele perioade?
O a doua problema ar fi: Unde trebuie sa ma duc dupa ce obtin certificatele de deces pentru a afla de cat pamant intravilan si extravilan este vorba si in ce loc?
Tatal meu a murit in luna septembrie a acestui an si avea un credit de nevoi personale din care a mai ramas de achitat suma de 26.000 ron. Creditul a fost luat in anul 2007 si cuprindea si o asigurare de viata gratuita facuta de banca. La sfarsitul anului 2010 in luna noiembrie a facut o reesalonare (cred ca asa ii spune) pentru a platii timp de 1 an de zile rata pe jumatate. Intamplarea a facut ca el sa se imbolnaveasca si sa moara.
Stiind ca avea asigurare de viata la acel credit (am citit in acel contract) m-am dus la banca pt a rezolva problema. Am anuntat decesul, am dat o copie dupa certificatul de deces si o copie dupa certificatul medical constatator al mortii si a ramas ca banca sa ne sune ca sa ne spuna ce ce va intampla cu creditul.
Dupa aproximativ o luna banca ne suna si ne spune ca acea asigurare de viata nu mai este valabila deoarece in momentul cand a facut reesalonarea, asigurarea de viata inceteaza. Ma duc acasa ma uit pe actul aditional facut la acea data si am observat ca este scris in acel act, undeva pe la articolul 8, ca asigurarea de viata numai este valabil odata cu semnarea acestui act aditional.
Intrebarile mele sunt:
- daca mai este ceva de facut in acest caz sau trebui sa preiau creditul?
- creditul il preiau dupa terminarea succesiunii sau pot si acum sa-l preiau?
-pana se preia creditul se percep intarzieri la ratele care le avea de platit in aceste luni?
- eu am un salariu de 1000 ron...rata este de 550 ron...se poate face refinantare pentru a platii mai putin pe luna?