Am urmatoarea problema cu firma de salubrizare din urbea mea:
Am incheiat un contract cu (unica) firma de salubrizare din urbe pentru ridicarea de deseuri de la un chiosc alimentar. Volumul minim pe care furnizorul l-a acceptat era de 0.24 mc. Am constatat ca volumul de deseuri este sub 0,1mc si am cerut ajustarea acestuia prin contract. Raspunsul fiind negativ am solicitat rezilierea contractului pana cand se va ajusta volumul de deseuri.
Am primit astazi notificare ca se reziliaza contractul cu mentiunea ca vor fi anuntate autoritatile abilitate ca sa fiu sanctionat pentru nedetinerea unui contract.
Exista o posibilitate de a obliga furnizorul de servicii sa admita o corectie a volumului de deseuri ? Mentionez ca Hotararea Consiliului Local nu prevede un volum minim colectat.
Fiul meu a inchiriat un spatiu de aprox. 20 mp. si a deschis un punct de lucru cu activitate frizerie. Pentru ca valoarea chiriei este "piperata" doreste sa inchirieze jumatate din acest spatiu unui alt pfa cu acelasi obiect de activitate.
In contractul de inchiriere este stipulata posibilitatea subinchirierii.
Stare de fapt:
Un copil in varsta de 2 ani, doi parinti care nu au fost casatoriti, copilul fiind recunoscut de catre tata.
Mama copiului doreste sa cedeze drepturile parintesti (domiciliu ,crestere, educatie, sanatate, etc) tatalui.
Se poate realiza acest lucru prin notariat ?
Ma intereseaza de fapt daca
a) fiscul scade mai intai pierderile si dupa aceasta calculeaza CAS
( 12000 - 5000 = 7000 deci nu platesc CAS) sau
b) calculeaza CAS si celelalte la venitul anului in curs ( adica platesc CAS) si din toal se scad pierderile.
In anii precedenti am avut pierderi. In anul 2013 am avut profit de 12.000 (douasprezece mii) lei. Pierderile din anii precedenti sunt de 5000 lei. Mai platesc CAS pentru 2013 tinand seama ca au fost venituri de 12000 lei ?
( intreprindere familiala - sistem real )
cu stima,
Am realizat in regie proprie mobilier pentru un punct de lucru. Am cumparat materialele necesare carora le-am intocmit bon de consum.
Puteti sa-mi spuneti cum receptionez obiecrul de inventar ? Mai sunt necesare alte documente ?