Am urmatoarea problema cu firma de salubrizare din urbea mea:
Am incheiat un contract cu (unica) firma de salubrizare din urbe pentru ridicarea de deseuri de la un chiosc alimentar. Volumul minim pe care furnizorul l-a acceptat era de 0.24 mc. Am constatat ca volumul de deseuri este sub 0,1mc si am cerut ajustarea acestuia prin contract. Raspunsul fiind negativ am solicitat rezilierea contractului pana cand se va ajusta volumul de deseuri.
Am primit astazi notificare ca se reziliaza contractul cu mentiunea ca vor fi anuntate autoritatile abilitate ca sa fiu sanctionat pentru nedetinerea unui contract.
Exista o posibilitate de a obliga furnizorul de servicii sa admita o corectie a volumului de deseuri ? Mentionez ca Hotararea Consiliului Local nu prevede un volum minim colectat.
Consider ca e cumva monopol si pe acest domeniu, si eu am probleme cu cei de la salubritate pe aceasta tema, insa d-na ce colecteza banii pe facturile emise a sugerat ca as putea insista sa-mi incaseze mai puti, cumva gunoi la saci.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.