buna ziua
Lucrez la o institutie de stat fac parte dintr-o microstructura cu atributii specifice Acum datorita restructurarilor sunt obligat sa indeplinisc si alte atributii specifice altor functii care sunt necesare dar au fost restructurate
Este normal si legal sa mi se schimbe atributiile fisei postului prin completare cu atributiile functiilor restructurate ?
Mentionez ca noile atributii sunt in completare, microstructura din care fac parte are cu totul alte atributii, noile atributii (personal, secretariat posta etc ) imi ocupa peste 90% din timp
Stiu ca demisa este cea mai rapida rezolvare de a scapa de angajati dar pentru mine nu e o solutie , trebuie sa fim si noi protejati de abuzuri.
“ORDINUL nr. 2861/2009 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii
1) În temeiul prevederilor Legii contabilitatii nr. 82/1991, republicata, entitatile au obligatia sa efectueze inventarierea elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii detinute, la inceputul activitatii, cel putin o data in cursul exercitiului financiar pe parcursul functionarii lor, in cazul fuziunii sau incetarii activitatii, precum si in urmatoarele situatii:
c) ori de cate ori intervine o predare-primire de gestiune;
d) cu prilejul reorganizarii gestiunilor;”,
Domnule Adrian asa ar fi trebuit sa se intample sa fie transparenta tocmai de asta ne-am despartit Intr-un topic vechi cand va intrebam cum sa ne despartim spuneati sa ma las ca necesita timp si bani A fost foarte adevarat Am obtinut personalitatea juridica la aproape un an de atunci si cu bani destui si nervi...
V-am pus un extas din ORDINUL nr. 2861/2009 Intrebarea me este
Nu se aplica si la gestiunile asociatiilor de proprietari asta?
Am citit undeva dar nu mai retin unde ca inclusiv arhiva asociatiei se imparte.
Va mutumesc tuturor celor ce v-ati rupt din timpul dumneavoastra sa-mi raspundeti la toate intrebarile
Respectele mele,
Domnule Grecu acum m-ati inteles
In concluzie nu se poate retine fondul de rulment al celorlalti proprietari la predarea gestiunii pentru ca este periculos de ilegal
Tocmai asta intrebam Pentru a prelua retantele si penalitatile trbuie sa fim siguri ca au fost aplicate corect asta inseamna veificare sau predarea documentelor pe 4 ani Nu mai bine fiecare isi face treaba lui ? Daca vechea asociate are creante de recuperat de ce nu actioneaza in instanta pentru recuperarea lor ? de ce trebuie ca noi sa ne ocupam de o treaba ce nu au facut-o ei cand trebuia?
Suma in cauza asa cum am aratat mai sus reprezinta echivalentul fondurilor a 6 proprietari
Conform legii asociatia trebuia sa ma actioneze in instanta la 90 de zile de la refuzul meu de a plati acele sume Aceasta am cerut-o si in adunarile generale si in scris Nu m- au actionat in instanta pentru ca nu aveau dreptate asa ca i-am actionat eu. Acum daca retin fodurile de rulment ale acelor oameni si-mi transfera penalitatile la noua asociatie actiunea mea in instanta devine nula nu?
In acesta situatie nu-mi ramane decat sa sfatuiesc sa recomand celorlalti proprieatri sa-si faca fiecare solicitarea de rambursare a fondurilor individual ca altfel unii dintre ei vor ramane fara bani
Ne-am separat de asociatia veche, avem personalitate juridica CIF. angajati noi conturi etc. Intrebarea este cu procedam fata de vechea asociatie
1 Se face o inventariere o verificare a documentelor ?
Daca da pe cati ani pe 1 an pe 3 ani
Cum se imparte arhiva documentelor? Avem nevoie de carte imobil
Cum se impart activele si pasivele?
Fiecare proprietar al noii asociatii in mod firesc isi vrea banii recuperati Fond de reparatii Fond de rulment. Administratorul si presedintele vechii asociatii refuza restituirea acestora întrucat sunt restante si penalizari, unele contestate de cei in fapt in instanta. Cine acționeaza in acesta situatie in instanta restantierii? Cine de la cine isi recupereaza banii?
Fondul de rulment apartinand unui proprietar nu poate fi folosit pentru alt proprietar in scopul platii unor facturi decat cu acordul acestuia. Altfel se considera un credit facut de catre o persoana (administratorul, contabilul) sau un grup de persoane (Comitetul Executiv, Adunarea Generala) fara sa existe o cerere (din partea restantierului) si un acord (din partea proprietarului bun-platnic) pentru acordarea acestui imprumut. Pentru un imprumut nelegal facut si neachitat ulterior de restantier, asociatia va fi nevoita sa initieze actiune in justitie situatie in care daca nu se poate recupera, in final, debitul respectiv, raspunzatoare se face persoana care a efectuat plata facturilor si pentru restantieri.
-
citat din Manualul Asociatiei de proprietari
In cazul meu mi-am achitat integral cotele de intretinere dar am refuzat sa platec penalitatile
Urmeaza ca asociatiile sa se desparta Eu inrregistrez la asociatia veche o penalitate, nu restanta, de 2400 lei pe care am contestat-o in instanta, pe data de 07.04 avem prima intrevedere.
Vechea asociatie vrea sa transfere suma de penalitate noii asociatii retinand din fondul de rulment aferernt proprietarilor membrii ai noii asociatii, suma respectiva Asta ar insemna ca la cel putin 5 proprietari sa le fie reținut fondul de rulment.
Avand in vedere ca fondul de rulment este individual si constitiuit pentru cu totul alt scop Pot face asa ceva ?
Eu nu m-am imprumutat ca sa spun asa ceva de la vecini si nimeni nu trebuie sa PLATEASCA IN LOCUL MEU, mai ales ca parte din penalitati le-am platit chiar de 2 ori, acesta fiind principalul motiv pentru care am deschis actiunea in instanta.
Ar fi frumos ca toti restantierii sa achite intretinere curenta prin banca, de incasat trebuie sa incasese restantele si penalizarile in ordinea vechimii lor, nu cum doriti dumneavoastra, nu puteti platii luna curenta daca aveti restanta.
I
Puneti-va in situatia mea Dumneavoastra ati plati in locul meu? este o incalcare clara a legii si un abuz Daca aveau dreptate de ce nu ma actioneaza in instanta asa cum am cerut?