Daca vreau sa facturez cuiva o anumita cantitate de deseuri, cine trebuie sa retina, sa declare si sa plateasca la stat taxa de mediu?taxa de mediu este de 3%, nu?operatiunea se realizeaza intre 2 persoane juridice.
multumesc!
Stau la parter si am probleme cu scurgerea, adica mi se infunda in baie si imi refuleaza prin sifon.vreau sa-mi fac scurgere separata si sa ma leg de blocul vecin care este in linie dreapta.daca as vrea sa ajung tot in canalul blocului trebuie sa ocolesc tot blocul.canalul este in fata iar eu stau in spate.intrebarea mea este daca am nevoie de autorizatie din partea primariei sau din partea altei institutii?distanta de la mine la canalul blocului vecin este de 5-7 m.am aprobare de la blocul vecin.
Mi-am deschis o firma unde sediul social este acasa la mine (la casa).cand am depus actele la registrul comertului am declarat ca nu am activitate la sediu social.acum as dori ca la demisol sa-mi deschid un magazin.ce trebuie sa fac?dau declratie la registrul com. prin care spun ca o sa am activitate la sediu social sau deschid un punct de lucru cu precizare ca o sa fie la demisol?
Buna ziua,
cum sa fac o factura pentru vanzarea unui pct de lucru sau mai bine spus pt utilajele de la punctul de lucru (brutarie), spatiul nu este al meu, am contract de inchiriere.val. facturii este de 25.000 EUR?pot sa cresc valoarea utilajelor ca sa-mi dea val. tranzactiei sau pot sa trec pe factura si o pozitie cu vanzare afacere?
multumesc!
pot sa am activitate intr-un spatiu care o sa fie punct de lucru, pana imi ies actele de la registrul comertului?
multumesc!
am un chiosc cu vz de marfa catre populatie.din raportul de gestiune imi iese un stoc mai mare decat cel real.as dori sa fac o factura catre asociat sau administrator cu valoarea respectiva?se poate?
daca vreau sa inchiriez o camera dintr-un apartament unde sunt si eu si sotul proprietari, pt depunerea contractului si a decl 220/200 la finante trebuie sa fie pe ambii propr. sau numai pe unul?
daca o firma factureaza chirie fara tva cf codului fiscal, cum ajustez tva-ul?precizez ca nu stiu val tva-ului dedus pt imobil la cumparare si tva-ul dedus pt modernizare?calculez pro rata lunar?
se poate incasa/plati de catre o intreprindere individuala cu chitanta sume mai mari de 5000 lei, o singura data?
eu ca titular de o intreprindere individuala pot sa ma angajez pe mine cu contract individual de munca?
eu stiu ca nu se poate, dar am auzit ca de anul trecut se poate?
as vrea cadrul legal daca da. multumesc!