Cateva articole din aceste doua legi le-am citit (recunosc ca nu am apucat sa le citesc in totalitate), insa tot trebuie sa ma lamuresc in legatura cateva lucruri:
...din dorinta de a patrunde rapid sau a castiga o cota cat mai mare de piata, o firma prejudiciaza direct si, de cele mai multe ori, intentionat activitatea concurentilor, apeland la practici ilegale... concurenta "parazitara" (obtinerea de avantaje ca urmare a confuziei create inre marci s.a.)... dumping, "furtul" de clientela etc.
1. nu pot fi acuzat de concurenta "parazitara" pentru faptul ca folosesc reclame. Acestea sunt modul de finantare;
2. dumping - costurile serviciilor si consumabilelor sunt suportate de catre furnizorii reclamelor, existand si profit. Asadar nu poate fi vorba de dumping.
3. "furtul de clientela" ? - aici nu inteleg... este un termen ambiguu. clientul se duce unde ii convine. nu este obligat sa se duca intr-un loc "anume".
Metoda "bulgare de zapada" nu este cumva metoda "refferal" care circula pe internet ?
De asemenea, exemplul
Premii si cadouri nu se aplica, deoarece clientul nu este obligat sa cumpere/foloseasca alt serviciu. Poate copia si poate iesi pe usa. Nimic mai mult.
Asadar;
Cum am in postul anterior ideea, o pot implementa?
Iar daca o implementez, trebuie sa fiu FOARTE atent cum pentru ca linia pe care merg este subtire.