Buna ziua! Care sunt pasii de urmat pentru a contesta legalitatea constituirii unui consiliu de administratie din cadrul unei scoli particulare preuniversitare? In caz ca se dovedeste ilegalitatea constituirii ce se intamplă cu diversele contracte aprobate de acest consiliu? Devin nule? Va multumesc!
Sunt profesor titular la o scoala postliceala. Din intamplare am aceste cursuri de pregatire psi. Nu se pune problema concedierii. Personal nu mai vrau sa am atributii in domeniul psi din motive de salarizare.
Am fost numit de angajator, prin decizie, cadru tehnic cu atribuții psi, mai mult abuziv decat cu acordul meu. Ce pot face în acest sens. Cum pot ”demisiona” din aceasta calitate de cadru tehnic. Va multumesc!
Sunt angajat de mai bine de 7 luni la un angajator cu CIM pe perioada nedeterminata care nu mi-a achitat pana in prezent salariul aferent. Doresc sa il chem în judecata pentru neplata salariilor. Care este temeiul de drept ce trebuie invocat in cererea de chemare in judecată si ce alte proceduri mai trebuie sa indeplinesc? Va multumesc!
Sunt membru fondator in cadrul unei fundatii cu doi membri fondatori. Actele fundatiei (statut si act constitutiv) se afla in prezent la domiciliul celuilalt membru. Acesta refuza sa mi le puna la dispozitie sau sa-mi faca niste copii după ele. Ce masuri pot lua ca sa intru in posesia lor. Sa ma adresez politiei eventual? Va multumesc!
Buna ziua
In cazul in care o societate nu achita salariile 3 luni sau mai mult, din diverse motive, aceasta poate declara contributiile la ANAF aferente celor 3 luni pe 0? Mi se pare normal sa declar contributiile/retinerile in momentul platii efective a salariilor, altfel cum pot sa retin un impozit de exemplu daca nu am platit salariatului efectiv nimic?
Va multumesc!