avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 919 soluții astăzi
Forum Activitate utilizator26

Activitate utilizator26

Buna ziua , am cumparat un bun imobil de la executor judeccatoresc.Dupa achitarea inte grala a sumei s-a oferit sa inscrie provizoriu iar eu sa platesc taxa de 0,15% . Nu s-a efectuat inscrierea. Au trecut 60 de zile de la adjudecare . Am mers la ocpi sa intreb ce am de facut , dar din pacate nu au un raspuns clar. Se pare ca nu pot face intabularea fara inscrierea provizorie ? Este tarziu acum daca se inacrie provizoriu desi au trecut deja cele 30 de zile de contestatie ? Timp in care nimeni nu a facut contestatie.
Răspuns la discuția Deschidere firma
in perioada asta comertul e la pamant, mai gandeste-te totusi.....o stiu din experienta
Răspuns la discuția Admitere INM 2012
multumesc , pe noul cod as vrea .
eu sunt inca studenta , sper in viitor sa fiu candidat la examenul inm , dar pana atunci cale lunga, asa ca ....momentan imi trebuie doar pentru a-mi solidifica baza si pentru a ma obisnui cu modalitatea de examinare , asa cum ai zis si tu.
Răspuns la discuția Admitere INM 2012
utilizator26 a scris:

buna seara , sunt atat de multe pagini scrise incat recunosc ca nu am cum sa caut prin ele , asa ca am sa va intreb : invat la drept civil si as avea nevoie si de o carte cu exercitii tip grila dar nu gasesc prin librarii, imi puteti recomanda o astfel de carte, sau macar cateva exercitii ? eu nu dau anul acesta examen la inm , dar vreau sa invat civilul, si retin mult mai usor daca dupa fiecare capitol fac si grile
va multumesc

am vazut ca a scos boroi drept civil dupa noul cod si contine si grile dar eu nu am avut rabdare si mi - am cumparat- o pe cea a lui carmen tamara ungureanu , si de aceea vroiam doar grile


nu poate nimeni sa ma indrume cu un raspuns ?
Răspuns la discuția Admitere INM 2012