Achizitiile sau facut pe perioada dec.2012-mart.2013 (perioada in care societatea era inregistrata in scopuri de TVA), cererea de rambursare s-a facut pe decontul aferent lunii sept.2013 (TVA trimestrial) in luna dec. 2013 am primit decizia de anulare a TVA "incepand cu data de 01.11.2013", in data de 08.01.2014 organele de control pentru faptul ca nu am facut ajustare TVA pe decontul lunii octombrie prelungesc avizul de control pentru a efectua ajustarea taxei deduse (pe cele doua luni noiembrie si decembrie) conf.:"Mentionam ca potrivit prevederilor art. 11 alin. (1^3) din Codul fiscal, contribuabilii carora li s-a anulat inregistrarea in scopuri de TVA conform prevederilor art. 153 alin. (9) lit. b) - e) nu beneficiaza, in perioada respectiva, de dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferente achizitiilor efectuate, dar sunt supusi obligatiei de plata a TVA colectate, in conformitate cu prevederile titlului VI, aferenta operatiunilor taxabile desfasurate in perioada respectiva". Cu data de 09.01.2014 societatea a primit decizia de inregistrare in scopuri de TVA. Nu mi se pare corect sa se efectueze ajustarea taxei deduse.
rambursare TVA
societate platitoare de TVA solicita rambursare in luna sep.2013, in luna dec.2013 primeste decizie de anulare TVA, luna aceasta la control se respinge cererea de rambursare si ni se cere ajustarea TVA. Mentionez ca am depus din nou Cerere de inregistrare in scopuri de TVA
da, nu era o intrebare, reformulez: societatea a cerut rambursare de TVA, achizitiile fiind facute doar in perioada in care era platitoare de TVA, cererea in aceiasi perioada, de ce sa mi se ceara sa fac ajustare pentru ca nu au venit in control la timp? Anularea TVA s-a facut intrucat deconturile pentru 6 luni consecutive au fost pe 0.
rambursare TVA
societate platitoare de TVA solicita rambursare in luna sep.2013, in luna dec.2013 primeste decizie de anulare TVA, luna aceasta la control se respinge cererea de rambursare si ni se cere ajustarea TVA. Mentionez ca am depus din nou Cerere de inregistrare in scopuri de TVA
adeverinta de la Primarie
exista CMR, cu locul de incarcare in comunitate
Multumesc
Buna ziua, am facut o achizitie de utilaje valoare 113.000 euro, furnizorul societate cu sediul in Romania, plata in Romania, CIF Austria, trebuie depusa declaratie intrastat? Pe factura este mentiunea "tax extempt intra community supply" , iar CIF-ul furnizorului verificat pe VIES este "număr invalid de înregistrare pentru TVA"
contributiile salariatului sunt stopaj la sursa (au fost retinute si nu s-au platit) Legea 241/2005 art. 6
Furnizorul (SA) spune ca asa se procedeaza...
Multumesc!
s-a platit tarif TURDN numerar, cv este de 5261,08 ron pe doua chitante in aceiasi zi acelasi furnizor. OG 15/1996 nu permite. Ce fac?