Sunt asistenta medicala intr-un spital,momentan in concediu de cresterea copilului.Peste doua luni o sa-mi reiau activitatea,si as dori sa ma transfer pe un post finantat integral de la buget (planificare familiala).Medicul cabinetului respectiv este de acord,postul fiind liber de aproximativ un an,insa managerul spitalului vrea sa-mi injumatateasca timpul de lucru (4 ore) pe acest post si sa mai lucrez pe un alt post tot cu timp partial (4 ore). Pentru mine ar fi o solicitare enorma,deoarece stiu sigur ca ar trebui sa fac munca unor posturi cu norma intreaga.In cadrul cabinetului de planificare se deruleaza si programul ptr. depistarea cancerului de col uterin si ptr. care ar trebui sa lucrez 8 ore /sapt.inafara programului prevazut pe cabinet .Va rog sa-mi spuneti ce pot sa fac in aceasta situatie,deoarece eu doresc sa lucrez cu norma intreaga pe postul mentionat mai sus.Exista o lege care sa fie de partea mea? mai ales ca postul respectiv intotdeauna a fost cu norma intreaga,si la fel este si acum.Poate managerul sa-l modifice dupa bunul lui plac mai ales ca nu afecteaza bugetul spitalului (finantat integral de la bugetul statului).:(
Va multumesc!
Buna ziua!As dori sa- mi lamureasca cineva situatia pe care o am:
Tatal a decedat in urma cu cativa ani.Mama traieste.Atunci erau prezenti trei mostenitori rezervatari (copii).Dupa moartea defunctului in mod normal trebuia sa se faca succesiunea,dar nu s-a facut deoarece am aflat cu stupoare ca parintii au vandut(contract de vanzare-cumparare) toate proprietatile unui nepot (fiul unuia dintre copii).Intrebarea este cum au putut sa vanda si cotele copiilor fara sa dam o declaratie ca suntem deacord cu instrainarea facuta? ce se mai poate face in aceasta situatie,ne mai putem recupera cotele? Mentionez ca mostenirea apartine nepotului din partea unui copil care a decedat nu demult,deci mai suntem doi mostenitori rezervatari nedreptatiti.
Multumesc
testament: