Buna ziua,
Daca doresc sa ma inregistrez in spatiul virtual pentru societatea la care sunt administrator si unic asociat, posesor de certificat digital, la sectiunea "calitate' ce trebuie sa aleg din urmatoarele: nume propriu, reprezentant legal,reprezentant desemnat sau imputernicit. Si ce act doveditor trebuie sa atasez? Multumesc
Buna ziua,
Cum se completeaza formularul 700 pentru trecerea de la impozit pe profit la impozitul pe veniturile microintreprinderilor(inclusiv contributia CAM)? am ales 010 din lista, apoi am adaugat 3 inregistrari:
03.(120)Impozit pe veniturile microintreprinderilor
a)Luare in evidenţa incepand cu data de: 01.01.2018
b)nimic
02.(100)Impozit pe profit
a)Luare in evidenţa incepand cu data de; nimic
b)Scoatere din evidenţa incepand cu data de; 01.01.2018
14.(480)Contributia asiguratorie pentru munca - ANGAJATOR
a)Luare in evidenţa incepand cu data de 01.01.2018-> la perioada fiscala: 06-Lunar, potrivit legii
b) nimic
***la validare nu imi da nicio eroare, insa sunt nelamurita daca la impoz pe profit la Scoaterea din evidenţa incepand cu data de; 01.01.2018, este corect 01.01.2018, sau 31.12.2017???
la un eventual control tu de fapt esti in concediu prenatal si fizic esti la munca, deci inca lucrezi desi esti in concediu, obligatia ta ca angajat e sa anunti angajatorul ca esti in concediu prenatal, merge pe riscul lui, tu deja esti luata in evidenta de catre medicul de familie. daca nu il inregsitreaza, medicul de familie oricum iti elibereaza in continuare un alt medical pe care e mentionat seria si nr concediului medical initial.
andreeadumitrascu24
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
fiind utilizat pentru decontarea unei cheltuieli, toata suma se trece automat pe cheltuiala deductibila, codul de tva ar fi fost necesar pentru deducerea tva-ului.
care este procedura pentru intocmirea bilantului de lichidare, este vorba de o microintreprindere constituita in iulie 2017, care nu a avut activitate, pe 12.02.2018 s-a emis rezolutia privind procedura de dizolvare si lichidare cf art 227 si 235 din L31/1990. Pe 21.02.2018 s-a publicat in M.O. In cat timp trebuie intocmit BIlantul de inchidere?si cum se intocmeste, ce formular se utilizeaza?Avand in vedere ca acele cheltuieli de constituire au fost trecute ulterior pe cheltuiala, rezultatul este o pierdere. Trebuai depusa acea declaratie de inactivitate pana la 01.03.2018, in conditiile in care in luna februarie a inceput procedura pentru lichidare?Multumesc
In urma unei verificari am constatat ca doi clienti neincasati, au fost radiati. Aceasta informatie am gasit-o initial in registrul contribuabililor inactivi, Ulterior am verificat si pe portalul instantelor de judecata si am gasit informatii suplimentare cu privire la dosarele respective. pentru unul dintre ei s-a incheiat procedura de faliment, iar pentru celalalt procedura de radiere ca urmare a dizolvarii. Cum pot sa scot aceste debite din gestiune daca Societatea este inregistrata cu tva la incasare? Daca incasez respectivii clienti prin cont cont 654, apare automat si tva colectat. Multumesc.
pai si in cazul in care am avut profit pe 2016, ramas nerepartizat, si vreau sa il distribui/platesc sub forma de dividende in 2018, venitul din dividend nu apare in 2018? cum aplic legislatia? INTELEG, pt profitul din 2017 nu pot ca nu sunt gata situatiile financiare, multumesc frumos
cum se procedeaza din punct de vedere al cass in cazul veniturilor din dividende obtinute in 2018 din repartizarea profiturilor aferente exercitiilor anilor anteriori 2016-2017? Toate exemplele le gasesc pentru veniturile obtinute in 2017, si plata impozitului, respectiv a cass-ului in 2018, Adica: daca venitul din dividend este mai mic de 22.800 atunci nu se plateste cass, ci doar impozit 5%, Daca venitul (brut?) este mai mare de 22.800 atunci se plateste 2280 lei impozit si se depune formularul 600 pana la 31.01.2018. DAR pentru veniturile din 2018 cum se procedeaza? MULTUMESC
Buna ziua, ma confrunt cu urmatoarea situatie: in contibilitate exista facturi neincasate mai vechi de 3 ani, am cautat fiecare client in registrul Inactivilor, si o parte din ei sunt declarati inactivi de ceva timp (gen 2016), si o parte chiar sunt radiati (din 2017). Daca sunt radiati si creantele sunt mai vechi de 3 ani, se poate trece pe cheltuiala deductibila intreaga valoare a facturilor? dar in cazul in care sunt doar inactivi si creantele >3 ani? Dar cei actvi si cu creante >3ani, se pot scade cumva din contabilitate? Multumesc