avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 575 soluții astăzi
Forum Activitate stoicamaria

Activitate stoicamaria

Sunt insarcinata in 5 saptamani, deja am o sarcina cu probleme.momentan, dupa cateva zile de spitalizare sunt in concediu medical.problema mea e in felul urmator, eu sunt angajata din martie 2011, numai ca in aprilie 2013 m-am angajat in alta parte, dar fara intrerupere.numai ca aici mi-au facut mai intai contract pe 2 luni dupa care pe alte 2 luni.in prezent eu am contract la ei pana pe 15 august dar sunt in cm ptr 21 zile.intrebarea mea este, eu daca sunt in cm si contractul de munca imi expira ce se intampla? Eu vreau sa beneficiez de indemnizatia de crestere copil.ce variante imi puteti da? Doctorul mi-a spus ca ma poate tine in cm pana la nastere deoarece am o sarcina cu probleme.
Răspuns la discuția CONTRACT DE MUNCA
concediu de crestere a copilului...
Daca mi-am dat demisia de la fostul loc demunca pe 20,iar pe 21 m-am angajat la actualul loc de munca,beneficiez de continuiitate sau am intrerupere de o zi?
Va multumesc!
Răspuns la discuția CONTRACT INCHIRIERE
Sa fiu mai explicita..contractul a fost facut de chirias cu proprietar.Chiriasul lucreaza la MAPN si beneficiaza de bani de chirie.Intelegerea a fost in felul urmator,chiriasul isi plateste valoarea chiriei,si asa cum este normal proprietarul plateste impozitul.
Chiar daca chiriasul a stat un an de zile acolo,si a primit de la locul de munca banii de chirie,proprietarul a luat hotatarea sa incheie acel contract,fara instiintarea chiriasului,mai exact a scapat de plata impozitului.Acum dupa 3 ani am aflat asta,suntem stupefiati,din cate stiam proprietarul nu are voie sa incheie un contract fara semnatura chiriasului.
Răspuns la discuția CONTRACT INCHIRIERE