Conform legislatiei muncii, contractul individual de muncă este contractul în temeiul căruia o persoană fizică, denumită salariat, se obligă să presteze munca pentru şi sub autoritatea unui angajator, persoană fizică sau juridică, în schimbul unei remuneraţii denumite salariu.
Avand in vedere ca nu se poate incheia un contract de munca cu un CMI(Cabinet Medical Individual), nu cred ca prevederile art. 29 din lege sunt aplicabile in acest caz.
Pentru intrebarea II.
Serviciile de sanatate - CPV 79624000-4 [Servicii de asigurare de personal de asistență medicală] și CPV 79625000-1 [Servicii de asigurare de personal medical] de la CPV 85000000-9
la CPV 85323000-9 - se regasesc in anexa II la Legea 98/2016. Daca valoarea totala estimata de servicii similare nu depaseste 3.334.050 lei, fara TVA, achizitia se realizeaza prin procedura proprie (nu prin licitatie in SEAP), conform prevederilor pct. 11 alin (2) lit. b) din OUG nr. 107/2017 din 20 decembrie 2017 pentru modificarea şi completarea unor acte normative cu impact în domeniul achiziţiilor publice.
Are dreptul sa anuleze in temeiul art. 78 alin. (8), art. 82 alin. (8) , art. 88 alin. (8) și art. 97 alin. (8), avand in vedere ca in cazul acestor proceduri in anuntul de participare trebuie prevazut in mod obligatoriu un numar minim de candidați care vor fi selectati si doar daca este cazul un numar maxim (art. 213 alin (1) din Legea 98/2016).
In cazul acordului-cadru, potrivit dispozitiilor art. 109 alin (2) lit b) din HG 395/2016, se indica un număr maxim de operatori economici cu care se încheie acordul-cadru, conform celor precizate în cadrul anunţului de participare, iar prin participarea unui singur ofertant consider ca se indeplineste aceasta cerinta si nu sunt motive legale de anulare sub acest aspect.
Comisia de evaluare poate reveni oricand asupra unei decizii atunci cand constata ca a efectuat o evaluare eronata sau in cazul unor omisiuni.
In acest caz, opinia mea este ca ar trebui sa parcurgeti urmatorii pasi:
- anulat raportul si comunicarea prin care s-a stabilit rezultatul evaluarii DUAE pentru acest ofertant .
- solicitarea prezentarii de catre ofertant a DUAE revizuit si comunicarea motivelor pentru care acesta este solicitat.
- evaluarea DUAE revizuit, intocmirea unui nou raport si comunicarea rezultatului evaluarii DUAE (admis/respins) catre ofertant.
- reluarea procesului de evaluare in vederea stabilirii clasamentului rezultat in urma evaluarii DUAE revizuit al acestui ofertant.
art. 3 alin (1) lit. jj) din Legea 98/2016 :operator economic — orice persoană fizică sau juridică, de drept public ori de drept privat, sau grup ori asociere de astfel de persoane, care oferă în mod licit pe piață executarea de lucrări și/sau a unei construcții, furnizarea de produse ori prestarea de servicii, inclusiv orice asociere temporară formată între două ori mai multe dintre aceste entități;
In data de 05.02.2018, ANAP a publicat pe site o Notificare cu privire la impactul prevederilor O.U.G. nr. 79/2017 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal asupra procedurilor de atribuire aflate în derulare și asupra contractelor de achiziție publică aflate în execuție.
Potrivit prevederilor art. 17 alin (4) din Hg 395/2016, valoarea estimată a contractului având ca obiect prestarea serviciilor de proiectare tehnică şi asistenţă din partea proiectantului pentru fiecare obiectiv de investiţii în parte,se cumuleaza cu cea a lucrărilor aferente obiectivului de investiţii, indiferent dacă acestea fac obiectul aceluiaşi contract sau se atribuie contracte diferite.. In acest caz, serviciile de proiectare nu se pot achizitiona prin achizitie directa.
art. 137 alin (3) din HG 395/2016: În condiţiile art. 215 alin. (5) din Lege, oferta este considerată neconformă în următoarele situaţii:
a) nu satisface în mod corespunzător cerinţele caietului de sarcini;
b) conţine propuneri de modificare a clauzelor contractuale pe care le-a stabilit autoritatea contractantă în cadrul documentaţiei de atribuire, care sunt în mod evident dezavantajoase pentru aceasta din urmă, iar ofertantul, deşi a fost informat cu privire la respectiva situaţie, nu acceptă renunţarea la clauzele respective;
ART. 5 din Legea 101/2016:
(1) Termenele procedurale stabilite de prezenta lege, exprimate în zile, încep să curgă de la începutul primei ore a primei zile a termenului şi se încheie la expirarea ultimei ore a ultimei zile a termenului.
(2) Ziua în cursul căreia a fost comunicat un act procedural nu este luată în calculul termenului. Dacă ultima zi a unui termen exprimat altfel decât în ore este o zi nelucrătoare, termenul se încheie la expirarea ultimei ore a următoarei zile lucrătoare.