ondino a scris:
botezmada a scris:
Buna ziua,
Sunt profesor suplinitor calificat, in data de 31 august imi expira contractul individual de munca. La 1 august intru in prenatal, in luna octombrie urmand sa nasc.
Sunteti cadru didactic,beneficiati de 62 de zile lucratoare co pe anul scolar 1 septembrie 2011-31 august2012.Daca cimul dvs. inceteaza la sfarsitul anului scolar,si ati efectuat deja co in vacanta de iarna si primavara despre ce concediu neefectuat discutati?
Ati primit indemnizatia de co lunar banuiesc,atunci in luna iulie ati primit indemnizatia de co aferenta lui iunie,in august ati primit indemnizatia de co pt. luna iulie,urmand ca in luna septembrie,sa nu mai primiti indemnizatie de co pt. august,ci indemnizatie de concediu prenatal avand in vedere ca ati spus ca beneficiati de c.prenatal incepand cu 1 august,normal, la data de plata a drepturilor salariale din septembrie,adica sa vi se plateasca primul concediu de maternitate prenatal din FNUASS si nu din fd. de salarii.
S-ar putea ca directorul cand v-a spus de cele 3 luni(90 de zile)sa se fi gandit la indemnizatia de prenatal ,nu la indemnizatia de co,pt.ca acesta e termenul in care se recupereaza de la casa de sanatate banii pt.plata indemnizatiei de concediu de maternitate ,dar chiar daca scoala trebuie sa-si recupereze acesti bani nu inseamna ca nu trebuie sa va plateasca dvs. concediul prenatal(nu de odihna)la inceputul lui septembrie cand se platesc drepturile salariale aferente lui august!