avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 908 soluții astăzi
Forum Activitate vasilescu12

Activitate vasilescu12

Răspuns la discuția plata taxa conferinta
Intr-adevar sunt trecute pe site si date referitoare la finantare:

"Cancellation

Substitutions may be made at any time but please advise the Project Lead of a change of name. Should you find it necessary to cancel the registration completely, please notify the Project Lead immediately. Provided written notice is received by February 29th, 2012, a full refund will be given less a 10% administration charge. Provided written notice is received by March 14th 2012, a 50% refund will be given. It is regretted for registrations cancelled after March 14th, 2012, or for non-attendance at the conference, the full fee (100% cancellation charges) will be payable."

Din aceste date eu am inteles ca se refera la situatia in care dupa ce se plateste taxa autorul renunta la conferinta, iar potrivit zilelor si procentelor mentionate mai sus, se opreste din suma platita corespunzator de la 0% la 100%. Este corect?

Este corect ca aceste date afisate pe aceasi pagina cu taxa conferintei sa reprezinte un contract? Poate aceasta forma de afisare pe o pagina web sa fie considerata o forma legala de contract? Procedura de "registration" are mai multi pasi de la email cu parola la confirmare si plata (sign in, my accont, delegates, order, confirm si payment).

Deci daca autorul urmeaza primii trei pasi dupa care se razgandeste si deci nu mai plateste taxa prevazuta, responsabilul de conferinta nu trebuia sa anuleze acceptul lucrarii respectiv inregistrarea pentru plata?
Inteleg ca demersul Conferintei trateaza "registration" ca o rezervare obligatorie cu plata in avans de data conferintei sau dupa conferinta, si nu ca o invitatie cum se intampla la toate conferintele la care daca se accepta lucrarea dar nu se plateste taxa in timp util, se anuleaza publicarea si atat fara alte pretentii ca obigatii de plata...
Este legala aceasta forma de obligare la plata bazat pe un demers on line neclar d.p.d.v contractual?






S-a facut inregistrarea unei lucrari la o conferinta in strainatate, pe site-ul organizatorului.
S-a acceptat lucrarea pentru prezentare la conferinta. S-a emis si un fel de factura atasata la email-ul autorului.
Taxa prevazuta pentru participare nu s-a aprobat de catre institutia autorului si ca urmare nu s-a platit iar autorul nu a mai facut respectiva deplasare.
Ulterior dupa un timp autorul primeste e-mail repetat ca trebuie sa plateasca acea taxa indiferent daca nu s-a prezentat la conferinta, respectiv lucrarea nu a mai fost trecuta in programul conferintei, nu s-a informat autorul referitor la eventualitatea unei publicari. (la adresa de plata este trecuta institutia)
Actual editorul ameninta ca se va cere si penalitati pe zi de intarziere.

Ce trebuie sa faca sau cum trebuie sa procedeze autorul pentru rezolvarea problemei in mod favorabil?

Citeste mai mult: www.avocatnet.ro/content/for...
S-a facut inregistrarea unei lucrari la o conferinta in strainatate, pe site-ul organizatorului.
S-a acceptat lucrarea pentru prezentare la conferinta. S-a emis si un fel de factura atasata la email-ul autorului.
Taxa prevazuta pentru participare nu s-a aprobat de catre institutia autorului si ca urmare nu s-a platit iar autorul nu a mai facut respectiva deplasare.
Ulterior dupa un timp autorul primeste e-mail repetat ca trebuie sa plateasca acea taxa indiferent daca nu s-a prezentat la conferinta, respectiv lucrarea nu a mai fost trecuta in programul conferintei, nu s-a informat autorul referitor la eventualitatea unei publicari. (la adresa de plata este trecuta institutia)
Actual editorul ameninta ca se va cere si penalitati pe zi de intarziere.

Ce trebuie sa faca sau cum trebuie sa procedeze autorul pentru rezolvarea problemei in mod favorabil?
Doresc sa subliniez faptul ca intrebarea este la modul particular, ce vizeaza unul sau doar cativa dintre angajati. Nu este la modul general.
La concret nu trebuie facuta diferenta intre CIM de baza si un CIM pe un proiect specific?.
De asemeni pontajul pe proiectul suplimentar deci care are un contract separt de CIM-ul de baza nu corespunde diminuarii salariale.
Au fost luni cand nu s-a pontat pe proiectul specific pentru ca asa era stabilit printr-un program aprobat in cadrul proiectului, dar nu s-a operat diminuari din CIM-ul de baza...
Deci in acest caz angajatorul poate fi obligat sa plateasca diferenta de salariu, luand in considerare si neinstiintarea in scris a angajatului inainte de taierea din salariu?
Poate fi acceptata ca si motivatie sau argument pentru taierea din salariu din partea angajatorului ca se datoreaza nemaifinantarii unui proiect la care angajatul are un contract separat de CIM-ul de baza?
Pe de alta parte motivatia apare dupa ce s-a operat diminuarea salariului.
S-au facut in repetate randuri demersuri catre asociatia de locatari pentru a se scade de la plata 1 persoana datorita faptului ca apartamentul este nelocuit de 7ani. Cu toate astea s-a platit la asociatie pana acum 2 ani suma "datorata" potrivit unei persoane.
Cum poate fi obligata asociatia sa corecteze suma platita pentru cei 5 ani potrivit "o" persoane si sa calculeze corect suma pentru cei 2 ani pentru a putea platii la zi?

Catre ce compartiment angajatul poate cere explicatii in scris privind neplata integrala a dreptului salarial? Catre cel financiar contabil pentru ca nu i-a virat suma corecta in cont, sau catre comp. personal avand in vedere actiunea lor cu motivatia lor verbala?
Angajatul ca membru de sindicat poate sesiza Sindicatul? Este de competenta sindicatului o astfel de problema? Este obligat sa solutioneze Sindicatul o astfel de problema, respectiv pentru sesizarea ITM sau instanta daca va fi cazul?
Daca ITM constata ca s-a incalcat legislatia poate obliga angajatorul sa plateasca diferenta de salariu angajatului sau doar constata, respectiv recomanda angajatorului corectarea ilegalitatii?

Angajatul este bine sa trimita adresa inainte de sesizarea catre ITM si instanta, catre Compartimentul Financiar Contabil si/sau Compartimentul Personal pentru a solicita explicatii in scris sau nu este necesar?
Cu ce poate ajuta ITM pe angajat? Ce dovezi sunt necesare pentru ITM din partea angajatului, avand in vedere ca angajatorul poate fabrica orice inscrisuri?
Daca angajatorul este de rea credinta cum poate fi aparat angajatul de catre ITM?
De exemplu exista demersuri in scris ale angajatului (sub forma de adresa, cerere, referat) catre conducerea firmei dar nu s-au primit la secretariat?

Dar Instanta cum poate ajuta angajatul, in conditiile prezentate mai sus?