avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 657 soluții astăzi
Forum Activitate N_Adriana

Activitate N_Adriana

Multumesc pentru raspunsuri!
Deci cu siguranta nu mi se refuza acordarea indemnizatiei de crestere copil daca nu am platita aceasta cota de 0.85%?
Deci eu practic trebuie sa dovedesc ca mi-am incetat activitatea macar 42 zile dupa nastere. Asta o pot face prin depunerea unui concediu la angajator sau pur si simplu prin anularea conventiei civile este sufficient?
Este vorba de conventie civila. Multumesc pentru raspunsuri
Lucrez ca liber profesionist, asigurarile sociale imi sunt platite de angajator, mai putin cota de 0.85% care inteleg ca reprezinta o cota specifica concediilor medicale si indemnizatiilor. Contractul meu expira in 04.Octombrie, iar data probabila a nasterii va fi in septembrie. Inteleg ca sunt obligata sa am cel putin 42 zile concediul de lauzie.

1. Unde si cum trebuie sa depun concediul de lauzie in acest caz? La angajator sau la casa de asigurari de sanatate?
2. Cine plateste acest concediu de lauzie?

Multumesc!
Buna ziua,

Lucrez in baza unui contract de munca de tip conventie civila pe perioada determinata, in care anagajatorul imi plateste asigurarile sociale. Inteleg ca orice concediu prenatal/postnatal trebuie depus la sediul casei de asigurari de sanatate. Este corect? Si daca da, ce altceva mai trebuie depus? De asemenea cine imi plateste acest concediu medical, angajatorul sau casa de asigurari?
Multumesc. Stagiu asimilat ar insemna somaj si concediu de maternitate? Acestea doua ar insuma 7 luni.
Pentru o femeie de 59 ani, stagiu de cotizare 38 ani si 9 luni,fara conditii speciale de munca, este posibila pensionarea in acest moment fara penalizare?
Mulțumesc!
Răspuns la discuția Concediu de crestere a copilului
Multumesc foarte mult!
Răspuns la discuția Concediu de crestere a copilului