Buna seara!
Am urmatoarea situatie...permis suspendat 90 zile (pt alcool 0,13). Din ce am citit se poate sustine examenul de redobandire si reducerea suspendarii la 30 zile.
- examenul se poate sustine doar in primele 30 de zile sau pe toata perioada de 90 de zile?
- in cazul nepromovarii examenului ce se intampla? Se mai adauga 30 de zile? Il mai poate sustine?
Multumesc!
La nivelul localitatii, se schimba operatorul de servicii de salubrizare. A fost infiintat in subordinea Consiliului Municipal, Serviciul Public pentru Administrarea Fondului Locativ si Incasare Taxa de Salubritate.
In demersurile care trebuie efectuate pentru ca noul operator sa isi poata desfasura activitatea, in luna aprilie a fost data o hotarare de consiliu local prin care a fost aprobat un regulament de administrare a taxei speciale de salubrizare cu anexe.
Anexa Declaratie de impunere in vederea impunerii cuantumului taxei speciale de salubritate (care trebuie depusa de fiecare persoana fizica proprietar sau chirias, sunt solictate datele persoanei care completeaza declaratia (numele, prenumele, adresa, CNP-ul) atat pentru el cat si pentru ceilalti membri ai familiei. Se solicita copii dupa actele de identitate/certificate de nastere si copie dupa actul de proprietate. In cazul nedepunerii acestei declaratii impreuna cu documentele anexate, taxa va fi stabilita din oficiu (taxa de salubrizare /lei/persoana/luna x 3 persoane – din oficiu).
Chiar si pe site-ul primariei a fost postat un anunt in care suntem „rugati” sa avem pregatite documentele ce trebuie anexate la acesta declaratie (act proprietate si Carte de identitate sau certificat de nastere pentru fiecare membru al familiei) pentru ca agentii incasatori sa le ridice pentru completarea declatatiei de impunere. Nedepunerea declaratiei se sanctioneaza cu amenda cuprinsa intre 500 – 1.000 lei
Va intreb, este legala solicitarea acestor documente? Aceste documente nu sunt date cu caracter personal?
Va multumesc!
Am citit articolul respectiv, adresa pe care am trimis-o a fost redactata catre presedinte. Problema e ca nici nu stiu cum il cheama. Cei din primarie au aceste date?
Buna ziua,
In anul 2016 am cumparat un apartament in care locuiesc din ianuarie 2017. Nefiind vorba de sume mari am ales sa platesc anticipat, asa ca la inceputul anului 2017 am platit pentru jumatate de an, iar in august 2017 pana la finalul anului. La inceputul anului 2018 am mers sa platesc si mi s-a spus ca sunt datoare pe anul 2017, am clarificat pe loc lucrurile cu chitanta emisa. Am platit ca deobicei o perioada de cateva luni. Cand am revenit pentru a plati diferenta pentru anul 2018, aflu ca de fapt am un avans pana in luna octombrie. Fiind sigura ca nu se poate asa ceva, am insistat la doamna administrator sa refaca calculele deoarece nu este corect ce spune si ca as fi putut plati pana in iunie - iulie. A dat-o din colt in colt, a recalculat si a zis "sa zicem iunie". Platesc diferenta pana la finalul anului, ajung acasa si constat pe chitanta din ianuarie era trecut inclusiv luna iulie.
Listele nu se afiseaza niciodata pentru ca le rup datornicii, acum inclin sa cred ca acestea nici nu exista. Are niste registre pe care fiecare scara de bloc, cu fiecare apartament in care numai ea stie cum isi noteaza incasarile.
Am zis ca asa nu mai merge si am trimis scrisoare (in care am solicitat sa mi se comunice defalcat pe fiecare an si luna extrasele de pe listele de plata, inclusiv modalitatea de calcul a cotei de contributie la cheltuielile asociatiei de proprietari) cu confirmare de primire si continut declarat, care nici nu s-a intors, nici confirmarea nu am primit-o.
Cum ma sfatuiti sa procedez in continuare?
Va multumesc pentru raspunsuri! Din cate am inteles de la dumneavoastra se poate rezolva doar la instanta. Stiu ca suplimentul intocmit anterior nu a rezolvat situatia. Pentru rezolvarea ei trebuia mers atunci in instanta si eventual batranele care au dat declaratie pe proprie raspundere ca nu mai exista alti mostenitori sa plateasca penal. Nu s-a dorit acest lucru, ci doar sa se rezolve situatia de moment...ceea ce s-a si facut. Cel mai sigur vom merge la un avocat cu documentele si vom vedea ce solutie se gaseste.
Buna seara!
Va rog sa ma ajutati cu o opinie legata de urmatoarea situatie. Domnul are doi copii si se casatoreste cu o doamna cu care mai are un copil. Domnul moare, doamna impreuna cu copilul sau merg la notar dezbat mostenirea fara ceilalti doi copii. La notariat impreuna cu martori au declarat ca domnul nu mai are si alti mostenitori. La un moment dat, fiind nevoie de un document se afla toata situatia, dar impreuna cu notarul se hotaraste intocmirea unui supliment la certificatul de mostenitor si se rezolva situatia aparuta. Intre timp copilul doamnei si apoi doamna decedeaza ( la scurt timp unul de celalalt). Acum s-au mai gasit proprietati ale domnului si copii din prima casatorie al acestuia foresc sa intre in posesia lor.
Ce ar putea face in acest caz?
Va multumesc!
Nu m-am exprimat corect... 3 strigari :(
Incerc sa aflu cum se desfasoara o astfel de licitatie....si ma intreb daca va exista o suma sau un procent cu care sa cresca ofertele la fiecare strigare