avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 355 soluții astăzi
Forum Activitate CarmenRotaru3

Activitate CarmenRotaru3

Răspuns la discuția Adeverinta de vechime
Mulțumesc frumos!
In cazul in care, in urma unei cereri formale, fostul angajator refuza eliberarea adeverintei de vechime, ce optiuni am si care anume este articolul de lege pe care ar trebui sa-l invoc?
Multumesc anticipat!
Vă mulțumesc frumos pentru lămurire :)
Am 23 de ani, sunt studentă la masterat și pensionară de urmaș în urma decesului tatălui meu.
Știu că pot primi pensia până la vârsta de 26 de ani în cazul în care mai sunt încă înscrisă într-o instituție de învățământ.
Întrebarea mea este: mai pot primi pensia de urmaș dacă în vară urmează să mă căsătoresc și să-mi schimb numele după cel al viitorului meu soț?
Mulțumesc anticipat!
Va multumesc frumos pentru raspunsul prompt! O seara placuta!
Am 23 de ani, sunt studenta la masterat si am pensie de urmas din partea tatalui meu, decedat anul trecut. Urmeaza sa ma angajez cu norma intreaga si intrebarea mea este daca in acest caz imi voi pierde pensia de urmas?

Stiu ca o modificare la legea pensiilor din 2010, mai exact articolul 118 spunea urmatorul lucru: "In sistemul public de pensii, pot cumula pensia cu venituri provenite din situatii pentru care asigurarea este obligatorie, in conditiile legii, urmatoarele categorii de pensionari:
a. pensionarii pentru limita de varsta
b. nevazatorii
c. pensionarii de invaliditate
d. copiii, pensionari de urmas"

Va multumesc anticipat pt raspunsurile dvs.
Multumesc frumos!
Inca o intrebare... Continuare la serialul meu cu pensia de urmas.
Am sunat la domnul unde mi-am depus dosarul pentru pensie de urmas, sa ma lamureasca. Raspunsul lui: "Exista o ordonanta de urgenta din noiembrie sau decembrie 2011, care impune si copiilor decedatului aceeasi chestie legata de veniturile profesionale, in speta trebuie sa fie mai mici decat 35% din venitul mediu brut."