avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1007 soluții astăzi
Forum Activitate GEO68

Activitate GEO68

Buna ziua . As dori un raspuns daca se poate . Am avut un credit de pe un card de cumparaturi nu am reusi sa l achit in termen si am fost executat silit prin poprirea sumei respective din salar sa achitat toata suma iar dupa 4 luni de la achitarea integrala am primit notificare la firma la care lucrez ca trebuie sa mai imi retina din salar cum ca respectivul executor poate modifica taxele .
Intrebarea mea este ca de ce dupa 4 luni de la achitarea sumei ?
Va multumesc
Buna ziua
Eu am permis de conducere obtinut in italia si cand am mers la politie sa il schimb sa fac unul de Romania mi sa spus ca numai daca renunt la toate actele obtinute in Italia ?
Legislatia de la moi e mai incurcata de cat o padure virgina
Buna ziua .Am revenit din Italia acasa definitiv acolo mi am facut acte de sedere definitiva printre care si permisul de conducere.
Am fost la politie sa imi schimb permisul de conducere pe Romania si acolo mi sa spus ca numai daca renunt la toate actele de Italia .Intrebarea este chiar trebuie renuntat la acte care sa u obtinut cu greu in Italia pt un permis auto de Romania ?
mai sunt si alte posibilitati de a se rezolva aceasta situatie
Va multumesc anticipat.
Pentru 2 copii platesc 359 ron si mai am o poprire pe salar de 200 ron pt banca iar salarul negociat e de 945 ron . La norma de 170 ore lucrate raman cu 370.ron
Buna seara sau buna ziua
As avea o problema poate ma ajuta cineva cu o informatie .
Platesc pensie de intretinere in valoare de 359ron mai am o rata de la banca de 200 ron care mi se trage din salar fosta sotie ma dat in judecata ca sa mareasca pensia alimentara .
din salar mai raman cu 450 ron . La proces am cerut sa ramana pensia la valoarea la care este nu mi sa aprobat .
Intrebarea me este
pana la cat din salar se poate lua dar sa poata trai si cel care trebuie sa plateasca
Va multumesc anticipat
cu respect geo