Am gasit ratacite 2 chitante de la Reg Comertului in valoare de 48 + 16 lei (pt rezervare denuire firma) pe care am omis sa le inregistrez in Saga in luna noiembrie ca si Cheltuieli de constituire.
Am vrut sa "redeschid" luna ca sa le inregistrez, insa mi-am dat seama ca ar trebui sa fac modificari si in Registrul de Evidenta Fiscala completat de mana.
Credeti ca este vreo problema daca nu le inregistrez .... sau cum ma sfatuiti sa fac?
Va rog frumos sa imi confirmati daca activitatea de masurare a nivelul radiatiilor electromagnetice dintr-o anumita locatie este exceptata de la utilizarea casei de marcat electronice fiscale.
Mentionez ca aceast serviciu este efectuat la domiciliul sau la locul de munca al clientului.
Multumesc pentru raspuns,
Suma este mica, mult mai mica decat 15000E.
Pe anumite modele de contract de imprumut am vazut ca se specifica modul prin care vor ajunge banii in firma (cont bancar sau casierie). In cazul meu trebuie sa specific ca se vor cumpara direct echipamente?
Multumesc.
Si este vreo problema ca nu se taie chitanta?
Facand contract de imprumut firma va retruna banii catre persoana fizica nu?
Avand in vedere ca cheltuielile pentru infiinatare apar inainte de eliberarea CUI-ului si ca acestea sunt facute esalonat in zile diferite in ce data figureaza contractul de imprumut si pe ce suma?
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema.
Sunt asociat unic si administrator la un SRL.Doresc sa creditez societatea cu o suma de bani, suma pe care o voi folosi integral pentru plata unor echipamente de birou.
As dori sa nu mai trec banii prin casieria firmei sau contul firmei si sa platesc direct din contul personal echipamentele.
Ce documente trebuie sa fac in acest sens?
Multumesc
Am o firma neplatitoare de TVA, impozit pe profit.
Intentionez sa import niste produse din Noua Zeelanda din categoria TARIC 6212 (Sutiene, brâuri, corsete, bretele, jartiare și articole similare și părțile lor, chiar tricotate sau croșetate).
Vanzatorul si mi-a propus sa platesc 5 produse si 2 sa mi le trimita gratis cu titlu de "model". (trade samples)
1. Daca factura va fi facuta in acest fel, eu pot vinde cele doua produse primite "gratuit"?
2. Este mai avantajos sa cer intreaga suma impartita la 7 ca sa apara pentru fiecare produs pretul?
3. Mai sunt si alte taxe vamale in acest caz? Iin TARIC am vazut ca e vorba de "Taxă pentru ţară terţă (15-09-1994 - ) : 6.50 %; Unitate suplimentara (01-01-2008 - ) : p/st" - numai ca nu inteleg la ce se refera acest lucru...
4. este obligatoriu sa apelez la un comisionar vamal? sau cine stabileste care sunt taxele vamale?
Orice informatie imi este de mare folos. Multumesc anticipat pentru ajutor!