avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 561 soluții astăzi
Forum Activitate nicomaria

Activitate nicomaria

Răspuns la discuția Concurs angajare spital
Buna ziua ! Si scuze ca dupa atata timp revin,dar in legatura cu aceeasi problema am aflat ca in Contractul Colectiv de munca se prevede obligativitatea organizarii intai a unui concurs intern! Asta ar rezolva multe ,aproape toate ! Cum de nu se respecta?
Va multumesc foarte frumos! Ati fost prompt si la obiect! Nu vrea nimeni sa preia functia mea din motive de medic sef sectie, aceleasi motive ce ma fac si pe mine sa ma gandesc la plecare!Va multumesc !
Multumesc pentru sfat! Nu cred ca am mentionat ca sunt asistenta sefa pe sectia pe care lucrez,schimba cu ceva datele problemei?
Buna ziua ! As avea o intrebare va rog! Lucrez ca asistenta medicala principala la un spital judetean!Singura metoda sa schimb sectia in care lucrez e sa particip la un concurs organizat de spital.Atata ca in 99% din cazuri posturile scoase sunt de asistenti medicali debutanti ,adica fara nici un fel de vechime ! Intrebare va rog frumos ,dupa 6 luni pot solicita,si ,mai important am dreptul si mai ales spitalul obligatia de a-mi recunoaste si plati vechimea si gradul principal? ca vechimea mea e de 28 de ani! Multumesc frumos!