Proprietarii care nu sunt inscrisi ca membrii in asociatia de proprietari au drept de vot la adunarile generale?
Apreciez si un text de lege din care sa reiasa daca au sa nu drept de vot.
Daca nu au drept de vot dar au votat, ce se intampla cu hotararile adunarii generale in care acestia au votat?
Iti multumesc pentru raspuns.
Am apelat la acest form pentru a gasi solutii la probleme NU lectii de morala.
Dar pentru ca v-at obosit sa-mi raspundeti, va raspund si eu.
La energie electrica am avut debite si furnizorul mi-a acceptat o amanare de plata de 9 luni.
CATV si internet am avut o amanare de plata de 6 luni, dupa care solicitat suspendarea serviciilor pe o perioada nedeterminata. la gaze amanare 6 luni.
Asociatiei de locatari nu poti sa-i cer suspendarea serviciilor:)
Am facut solicitare de esalonare a platilor catre asoc inca de la primee restante, dar nu m-au bagat in seama.
Ceea ce nu am specificat este faptul ca pana la data la care sa incep sa acumulez restante am cotizat la fondul de reparatii si rulment cu peste 6000 lei( suma cu mult mai mare decat restantele mele) suma care nu este utilizata nici pana la acest moment, nici macar nu se afla intr-un depozit bancar ce poate genera dobanzi. Fondul de rulment si reparatii al asociatiei INCASAT la momentul de fata este de peste 60.000 eur. Nici-un furnizor nu a taxat penalitati.
In societatile comerciale este o practica foarte des intalnita prin care daca achiti un sold foarte vechi se renunta la penalitati, nu inteleg de ce nu se poate aplica si in cazul de fata?
Am platit intregul sold, dar au mai ramas penalitatie, iar pe perioada in care au fost acumulate datoriile am avut o situatie materiala precara.
Exista vreo norma legala care sa interzica Comitetului Executiv sa ma scuteasca de penalitati?
In cazul in care au fost inregistrate in contabilitate, nu se mai poate face scutirea?
Buna ziua,
O scurta intrebare la care apreciez un raspuns cat mai rapid.
Am de platit o seie de penalitati acumulate in ultimii 2 ani, in ce masura pot fi reduse sau chiar scutit de acestea si in baza carei legi/ ordonante?
Adminstratorul spune ca ar fi de acord dar ca nu exista in momentul de fata o baza legala sa poata face o reducere a acestora. Este adevarat?
Multumiri!
In nov 2008 am incheiat un contract de leasing pentru un autoturism,am finalizat de curand leasingul si am vrut sa inmatriculez masina, dar trebuie sa platesc taxa de mediu.
Istoric auto - a fost importat de catre dealer in feb.2007. Conform celor mentionate in CIV a fost inmatriculat de catre primul proprietar in martie 2007, dupa care acelasi proprietar a schimbat nr. de inmatriculare in 2008( nu stiu din ce motiv) Tot in 2008 apare a 3 inmatriculare: detinator compania de leasing.
Compania de leasing mi-a transmis ca nu trebuie sa mai achit niciun fel de taxe deorece primul proprietar a facut acest lucru.
Am luat legatura cu primul proprietar( o firma de leasing operational) si sustin ca sigur a fost platita ca nu o puteau inscrie altfel dar ca nu au dovada platii.
ANAF a facut verificarea conform seriei CIV si mi-au transmis ca nu s-a platit taxa pentru acea serie si in consecinta trebuie sa platesc.
Intrebarea nr.1 -Conform istoricului de mai sus este posibil ca masina sa fi fost inscrisa de 3 ori fara ca niciunul dintre acestia sa nu fi platit niciun fel de taxa auto?
Nr.2 Daca erau obligati sa platesca si eu nu am cum sa dovedesc, ce pot face?
Nr. 3. conf celor de mai sus pentru acest auto este normal sa se perceapa taxa de mediu?
Va multumesc pentru ajutor si astept cu interes raspunsul dvs.
In nov 2008 am incheiat un contract de leasing pentru un autoturism,am finalizat de curand leasingul si am vrut sa inmatriculez masina, dar trebuie sa platesc taxa de mediu.
Istoric auto - a fost importat de catre dealer in feb.2007. Conform celor mentionate in CIV a fost inmatriculat de catre primul proprietar in martie 2007, dupa care acelasi proprietar a schimbat nr. de inmatriculare in 2008( nu stiu din ce motiv) Tot in 2008 apare a 3 inmatriculare: detinator compania de leasing.
Compania de leasing mi-a transmis ca nu trebuie sa mai achit niciun fel de taxe deorece primul proprietar a facut acest lucru.
Am luat legatura cu primul proprietar( o firma de leasing operational) si sustin ca sigur a fost platita ca nu o puteau inscrie altfel dar ca nu au dovada platii.
ANAF a facut verificarea conform seriei CIV si mi-au transmis ca nu s-a platit taxa pentru acea serie si in consecinta trebuie sa platesc.
Intrebarea nr.1 -Conform istoricului de mai sus este posibil ca masina sa fi fost inscrisa de 3 ori fara ca niciunul dintre acestia sa nu fi platit niciun fel de taxa auto?
Nr.2 Daca erau obligati sa platesca si eu nu am cum sa dovedesc, ce pot face?
Nr. 3. conf celor de mai sus pentru acest auto este normal sa se perceapa taxa de mediu?
Va multumesc pentru ajutor si astept cu interes raspunsul dvs.
Multumesc, o ultima intrebare as mai avea:
-daca divortez si nu am pretentii asupra imobilulul si prin hotararea de divort revine sotiei, acesta mai poate fi executat silit?
-sau daca divortez si ramane ca pentru cota parte din imobil ce mi-ar fi revenit sa platesc o suma de bani sotiei,intr-o anumita perioada de timp,atunci acest imobil mai poate fi executat silit?
1. In contractul de credit exista doar urmatoarea clauza, singura care face referire la bunuri:``daca in termen de 30 de zile de la data scadentei, daca impumutatul nu achita rata totala de rambursat, intregul credit si toate celelate obligati asumate prin semnarea prezentul contract devin exigibile, iar banca este indreptatita sa procedeze la recuperareape creantelor pe calea exacutarii silite, prin valorificarea garantiilor asiguratorii sau a oricaror bunuri aflate in proprietatea imprumutatului``- exact asa cum am scris mai sus este formulata!
Din aceasta se deduce ca s-a garantat cu un imobil?
2. Sotia nu apare in contract, dar a platit cateva rate la banca in numele meu, se considera ca a recunoscut si ea creditul? in aceste conditii chiar daca divortam poate sa execute silit apartamentul?
Va multumesc!
Buna ziua,
Vin rugamintea daca se poate sa primesc un raspuns cat mai curand posibil.
Am contractat un credit in urma cu 4 ani si am garantat cu veniturile( cuponul de pensie) + un girant care in momentul de fata nu mai are venituri.
Am ramas in urma cu ratele, am tot platit pana luna trecuta dar valori mai mici decat ratele si s-a incredintat executarea silita unui executor, am discutat cu acesta si nu am ajuns la un compromis si ne-a amenintat cu executarea silita a apartamentului,singurul imobil pe care-l detinem. Valoarea bunurilor mobile pe care le avem nu acopera nici 20% din sumele cu penalitati ( adica 20.000 lei) si cele de executare silita( 5.000 lei)
Sotia mea detine un apartament cumparat in timpul casatoriei noastre(bun comun), care este ipotecat pana in anul 2015 pt. un alt credit contractat doar de sotie,.
Intrebari:
1- se poate ajunge la executarea silita a apartamentului si in ce conditii?
2-daca da, atunci in cazul in care divortam la notar, se mai poate executa silit apartamentul?
Mentionez ca sotia a platit cateva rate in numele meu dar ea figureaza pe chitanta
3-atata timp cat este o ipoteca se poate executa silit si in ce conditii?
Va multumesc anticipat pentru ajutor!
Cu stima,