avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 706 soluții astăzi
Forum Activitate Alin Budiu

Activitate Alin Budiu

Buna ziua
doresc sa intreb daca exista o obligatie legala in ce priveste infiintarea unui cabinet medical sau a unei asistente medicale permanente intr-o societate cu aproximativ 600 de salariati
va multumesc
Buna ziua,
doresc sa prezint o situatie la care am nevoie de un sfat.Am luat un credit ipotecar de la o banca.Creditul a fost garantat cu apartamentul fostului socru.Banii i-am scos pentru al ajuta pe el intr-o problema financiara,tocmai de aceea a si garantat cu apartamentul.Situatia s-a complicat,el nu a vrut sa mai achite ratele,cum ne-am inteles,fosta mea sotie a plecat ,de socru nu am mai dat.Bancii am facut o serie de instiintari si cereri sa vanda apartamentul pentru asi recupera banii.Acum sunt in situatia urmatoare:am poprire pe salar 33%(e prea mult pentru a putea plati eu lunar avand in vedere ca am doi copiii in intretinere,pensie alimentara de la fosta sotie nu primesc,parintii nu au nici un venit,sotia e in crestere copil si are o rata de aproape 1000 de lei la o alta banca).In aceasta situatie eu am cerut bancii sa imi traga mai putin din salar,ca sa pot asigura conditii decente familiei dar banca nu a fost de acord.Ce pot face in aceasta situatie?Eu stiu ca am fost pacalit cand am facut acest credit,stiu ca banca trebuie sa isi recupereze banii si sunt de acord cu acest lucru,dar nu exista o solutie si o cale prin care aceasta recuperare sa se faca intr-un mod mai usor pentru mine si familia mea?sa nu imi traga 33 % ci doar 15-20%?va multumesc
Răspuns la discuția PROTECTIA MUNCII
buna ziua,
ca sa puteti efectua evaluarea riscurilor,aveti nevoie de un curs de evaluator de riscuri.Este cerinta obligatorie,consultati va rog HG1425/2006 cu modificarile ulterioare.
va doresc succes
Buna ziua,
mai jos gasiti o serie de documente de care aveti nevoie pentru a a desfasura activitatea corespunzator din punct de vedere SSM si PSI.Mentionez ca sa le folositi ca pe un ghid si pentru mai multe detalii consultati legea 319/2006 cu modificarile ulterioare (utima modificare HG 955/2010)

SSM:

*Instructiuni specifice de securitatea, sanatatea si protectia muncii pentru fiecare loc de munca tinand cont de particularitătile activitătilor firmei precum si ale locurilor de munca / posturilor de lucru.
* Evidenta zonelor cu risc ridicat (acolo unde este cazul)
* Planul de actiune in caz de pericol grav si iminent (acolo unde este cazul)
* Fisele individuale de instructaj pentru sanatatea, securitatea muncii (astea trebuie, normal, pastrate de fiecare conducator de loc de munca)
* Planul de prevenire si protectie pe baza lucrarii de evaluare a factorilor de risc.
* Tematica pentru toate fazele de instruire si stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca , asigurarea informarii si instruirii lucratorilor.
* Programul de instruire-testare la nivelul unitatii
* Atributiile si raspunderile in domeniul SSM ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate, care se consemnează in fisa postului cu aprobarea angajatorului.
* Identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din intreprindere si intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de prevenire si protectie , conform Hotararii Guvernului nr. 1048/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca .
* Deciziile interne de organizare a activitătii de securitate si sanatate in munca impuse de lege

PSI:
*Decizii interne pentru responsabil PSI si acordare prim ajutor
*planul de evacuare si plan de interventie(daca e cazul)
*Fisele individuale de instructaj
*dispozitie privind reglementarea lucrului cu foc deschis si a fumatului;
*dispozitie privind organizarea instruirii personalului
*organizarea apararii împotriva incendiilor la locurile de munca;
*elaborarea documentelor specifice de instruire la locul de munca, desfasurarea propriu-zisa si verificarea efectuarii acesteia;
*elaborarea de instructiuni proprii de aparare împotriva incendiilor si atributii ale salariatilor la locurile de munca;

Deasemenea pe linie de Protectia Mediului,va rog sa tineti cont de o reglementare,legea 211/2011-regimul deseurilor si sa aveti o numire interna cu responsabil gestiunea deseurilor(este si un curs care se face-daca este cazul)
sper ca v-am fost de folos
va doresc o zi buna si succes in activitatea d-voastra

Răspuns la discuția Responsabil de mediu
cu drag.o saptamana reusita si daca mai intampinati ceva probleme va ajut cu drag
Răspuns la discuția Responsabil de mediu
buna ziua,
orice companie care genereaza deseuri,sau are activitati cu un impact asupra mediului,trebuie sa aiba in strucutura ei o persoana cu atributii in domeniul Protectiei Mediului,nu se ocupa exclusiv doar cu acest aspect dar trebuie sa fie o persoana desemnata printr-o decizie,in special,ca legea 211/2011,prvind regimul deseurilor obliga sa fie o persoana desemnata cu gestionarea deseurilor.Recomand sa faceti o decizie interna,conform legii,sa intocmiti instructiuni specifice cu privire la regimul deseurilor si la colectarea selectiva si sa etichetati pubele,cosurile conform legislatiei plus sa tineti evidenta deseurilor conf.hg 856/2002
Va stau la dispozitie pentru detalii suplimentare