Buna ziua!
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu urmatoarea speta:
Pana in 2013 am fost functionar public la o institutie publica dupa care am intrat 2 ani in concediu crestere copil, apoi mi-am suspendat acolo contractul la cerere pentru motive personale (supravegherea in continuare a copilului) pentru o perioada de inca doi ani 2015-2017 cu acordul partilor.
Insa pentru a castiga ceva bani in aceasta perioada m-am angajat part-time (3 ore/zi ) pe perioada nedeterminata la o firma care este Srl-D si beneficiaza de facilitatea ca nu plateste CAS-ul datorat de angajator. Aceasta facilitate este afectata cumva de faptul ca eu am contractul de functionar public suspendat pe o perioada de doi ani, va rog sa precizati si temeiul legal, si de asemenea daca pot beneficia de deducere personala de baza si suplimentara pentru 2 copii in intretinere, avand in vedere ca la functia de baza, cea de functionar public in acest moment nu beneficiez de deducere intrucat nu realizez venituri.
Va multumesc mult si astept raspunsul dvs,
Toate cele bune!
Buna ziua! In luna dec 2014 am achizitionat o casa de marcat in valoare de 500 lei cu tot cu tva. Pentru deducerea din /veniturile supuse impozitarii cu 3% se scade toata valoarea sau doar cea fara tva
Multumesc!
Buna seara!
Daca pentru atragerea clientilor o sala de forta organizeaza un concurs ce consta in faptul ca cei care isi fac abonament in luna aprilie pot castiga contravaloarea abonamentului, spuneti-mi va rog ce demersuri trebuiesc facute si ce documente se intocmesc , cum se pot restitui banii castigatorului si cum se scad din contabilitate si de asemenea cum pot fi evidentiati ca pt acea suma incasa in prima faza la momentul vanzarii abonamentului sa nu se plateasca cota de 3% impozit pe venit.
Va multumesc!
Buna ziua! As dori sa-mi spuneti si mie ce trebuie sa contina dosarul unui angajat, unde se tin dosarele personalului angajat, la punctul de lucru sau la sediul social al firmei si daca este obligatorie condica de prezenta in cazul unei societati mici cu doi salariati?
Va rog sa-mi spuneti daca un SRL-D are obligatia "să depună la O.T.I.M.M.C în a cărui rază de competenţă îşi are sediul, situaţiile financiare semestriale şi anuale, cu dovada înregistrarii acestora la autorităţile competente, precum şi un raport semestrial de progres, pe o perioadă de 3 ani, începând cu anul în care s-a obţinut ajutorul nerambursabil." si in cazul in care nu a accesat fonduri de la stat si nici macar nu a apelat la credit.
Buna ziua! Pentru un SRL-D infiintat in dec 2014, dar care nu a avut activitate si nici salariati decat incepand cu ian 2015 cum se procedeaza cu depunerea declaratiilor semestriale la OTIMMC?
Va multumesc!
Buna ziua! In cazul unui SRL-D cu doi angajati unul part time si altul cu norma intreaga angajatorul beneficiaza de scutirea la plata a cas-ului indiferent daca aplica pentru cei 10.000 de euro?
Va rog sa-mi spuneti daca un SRL-D are obligatia "să depună la O.T.I.M.M.C în a cărui rază de competenţă îşi are sediul, situaţiile financiare semestriale şi anuale, cu dovada înregistrarii acestora la autorităţile competente, precum şi un raport semestrial de progres, pe o perioadă de 3 ani, începând cu anul în care s-a obţinut ajutorul nerambursabil." si in cazul in care nu a accesat fonduri de la stat si nici macar nu a apelat la credit.
Va rog sa-mi spuneti daca un SRL-D are obligatia "să depună la O.T.I.M.M.C în a cărui rază de competenţă îşi are sediul, situaţiile financiare semestriale şi anuale, cu dovada înregistrarii acestora la autorităţile competente, precum şi un raport semestrial de progres, pe o perioadă de 3 ani, începând cu anul în care s-a obţinut ajutorul nerambursabil." si in cazul in care nu a accesat fonduri de la stat si nici macar nu a apelat la credit.