avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 603 soluții astăzi
Forum Activitate Elena311

Activitate Elena311

Va multumesc dle. Gigi Popa, m-ati salvat de un drum inutil :) Intradevar, am sunat la Biroul de expertize si au nevoie de aceasta mentiune, mi-au spus ca fac ei o adresa catre Judecatorie si se rezolva, atata tot ca in loc sa incasez in august, incasez in septembrie desi banii sunt in cont :)
Sa aveti zile minunate si racoroase :)
Va multumesc tuturor pentru sprijin. Intre timp am aflat ca plata s-a facut intrucat reclamantilor li s-a pus in vedere acest lucru la sedinta intermediara.
Multumesc pentru raspuns.
Este suficient daca scriu ceva de genul : " Catre... Referitor la dosar nr..... Intrucat onorata instanta s-a pronuntat asupra expertizei contabile prin inchierea de sedinta din data de.... va rog sa completati dispozitivul sentintei cu pronuntarea asupra onorariului definitiv cuvenit expertului si punerea in vedere a platii acestuia de catre reclamanti in conformitate cu prevederile art. 22 si 23 din OG nr. 2/2000" ?
Va multumesc inca o data pentru timpul acordat si pentru informatii.
Buna ziua
Va rog tare mult sa ma lamuriti si pe mine.
Am facut o expertiza judiciara, am depus-o, inclusiv cu nota de fundamentare/decontul de cheltuieli. Ieri instanta s-a pronuntat asupra dosarului dar in incheierea de sedinta nu a dispus si plata onorariului definitiv. Ce pot sa fac acum pentru a-mi incasa diferenta de bani?
Va multumesc tare mult.
Noua, la curs, ne-a spus profesorul, fiind si el expert, ca putem stabilii locul intalnirii inclusiv la sediul instantei, in fata registraturii si eu chiar asa am procedat intr-un caz similar cu al dvs., atentie la stabilirea datei de intalnire, comunicarea sa fie trimisa cu minim cinci zile lucratoare inainte
Multumesc pentru raspunsuri.
Buna ziua
Va rog sa ma lamuriti intr-o problema.
Aprtamentul meu a fost cumparat cu credit bancar, intrucat nu am mai reusit sa platesc ratele in ultimii doi ani, acesta tocmai a fost executat silit, eu deja am si eliberat apartamentul, acuma exista o restanta la intretinere si nu stiu cine o va plati, trebuie sa o platesc tot eu sau intra in sarcina noului proprietar? Trebuie sa faca cei de la asociatie o adresa catre executor? Tot asa era restant si impozitul la primarie, il plateste noul proprietar sau nu?
Va multumesc tare mult pentru ajutor si pentru timpul acordat.
Buna ziua

Am rugamintea sa ma luminati putin. Am un contract de credit din 2007, banca a majorat in mod abuziv dobanda, am castigat in instanta returnarea sumelor incasate abuziv plus dobanda legala, intrebarea este: pentru perioada 2007-2011 se calculeaza dobanda penalizatoare conform OG 13/2011 sau doar din 2011 incolo?
Cumva stie cineva unde anume gasesc valoarea indicelui LIBOR CHF pentru 2007-2015?
Va multumesc tare mult pentru ajutor.
Buna seara,

Nu stiu care e treaba cu Registrul Agricol, nu ma pricep, dar din ceea ce am inteles, la primarie se plateste impozitul pe teren - datorat de cel care detine terenul - iar la ANAF se plateste impozit de 16% - pe venitul din arenda - prin retinere la sursa, deci sunt doua impozite diferite.

O seara minunata
olimiha a scris:

Eu nu spun ca suma nu trebuie impozitata ci ca aceasta formulare usureaza situatiile nedorite, in care se fac interpretari gresite. Desi plateste 16% de cativa ani acum a primit un contract aditional in care intai i se retin 25% apoi la suma ramasa inca 16%. Am inteles chiar de aici ca daca are alt venit si ea este pensionara nu trebuie sa i se retina decat 16% si in orice caz CASS-ul nu se retine la sursa. Nu mi se pare normal un sistem laborios destinat persoanelor fizice, romanii nu isi permit consultarea unui contabil sau avocat cand au de platit o taxa, ar trebui sa poata intelege mai usor ce e nevoie sa faca. In cazut de care vorbesc chiar o contabila a inteles gresit cum sa intocmeasca actele si asta spune multe.


Buna ziua,

Dupa cum am spus si mai sus si eu am intrebat la Finante, tocmai pt siguranta, si nu au stiut sa imi raspunda, chiar daca sunt contabil de meserie, contabilul face o munca, iar juristul cu totul alta, desi in meseria noastra trebuie sa stim si sa fim si juristi, vreau sa spun ca si dansa probabil a incercat sa se informeze si a fost dezinformata.
Bine ca putem sa ne ajutam macar asa, noi intre noi.
Eu asa am inteles, se ia venitul brut(cat ar avea dansa arenda) din acest venit se scade cota forfetara de cheltuieli de 25% si abia la aceasta suma se calculeaza 16% impozit, deci spre diferenta de alti ani in care platea 16% la intreaga suma, acum se retine mai putin.


Sa aveti o zi minunata