Multumesc mult!!! Am mai primit o scrisoare din partea presedintelui asociatiei prin care imi solicita sa depun la asociatie copii xerox dupa avizele, referatul tehnic de specialitate si taxa de proiect pentru centrala. Este dumnealui in masura sa imi solicite astfel de documente? Fiind ultimul apartament care a pus centrala termica in bloc, am taiat si aruncat tevile si caloriferul, in conditiile in care blocul era deconectat de la reteaua CET iar toti ceilalti proprietari aveau centrala si la fel au procedat cu tevile(proprietate comuna). Ce institutie este abilitata sa ma amendeze in aceasta situatie?
Legea exista si il obliga sa imi puna la dispozitie documentele. M-am interesat la primarie si NU detine atestat pentru functia de administrator pe care o ocupa de mai bine de 5-6 ani, fapt pentru care refuza sa imi puna la dispozitie documente ale asociatiei. eu vreau tragerea la raspundere a acestuia si sa imi recuperez toti banii pe care i-a incasat pt functia pe care o detine ilegal si de asemenea verificarea documentelor contabile deoarece nu a prezentat niciodata la AG situatia fondurilor sau bugetul de venituri si cheltuieli. In bloc nu se face nicio lucrare dar acesta spune mereu k fondul de reparatii si fondul de penalitati au scazut.
presedintele si totodata administratorul mi-a transmis ca, considera ca procura de administrare nu imi ofera dreptul sa solicit spre consultare documente ale asociatiei. cine il poate obliga sa se supuna legii si sa imi puna la dispozitie documentele? pot solicita serviciului de relatii cu asociatiile de proprietari control la asociatie si totodata sa solicit participarea efectiva la control?
Procura de Administrare: "... va face tot ce este necesar pentru o buna administrare a imobilului, ma va reprezenta la Asociatia de Proprietari, la furnizorii de utilitati:....., vor formula cereri, vor semna contracte de furnizare sau acte aditionale la contractele existente, ma vor reprezenta in fata persoanelor fizice sau juridice, inclusiv in fata organelor de stat si justitie, vor putea da in numele meu declaratii, facand cereri si memorii precum si toate actele necesare in vederea unei bune administrari a imobilului, semnand in numele meu si pentru mine oriunde va fi nevoie in legatura cu acest mandat". procura este atat pe numele meu cat si al sotiei, locuind in imobilul la care se face referire conform CI.
sa inteleg ca asociatia are obligatia de a inregistra cererea mea cu acordarea unui nr de inregistrare?
este numai presedinte si administrator iar femeia de servici este sotia lui!!!
Iar atestat de administrator am constatat k nu are in urma consultarii listei de la primarie
semneaza lista de prezenta la AG in numele a 2-3 proprietari plecati in strainatate
O cerere adresata asociatiei de proprietari trebuie scrisa de mana sa poate fi scrisa la calculator, printata si semnata? exista vreun act normativ care reglementeaza acest aspect?
va multumesc
Presedintele de asociatie, care este de altfel si administrator semneaza procesul verbal al Adunarii Generale in numele altor persoane fara imputernicire valabila(expirata).
1. Fondul de penalitati si/sau fondul de reparatii poate fi folosit pentru schimbarea cutiilor postale?
2. Domiciliez intrun imobil (C.I. la aceasta adresa) si detin procura de administrare a imobilului. Pot sa solicit accesul la documentele asociatiei de proprietari cf. L 230/2007?
Am cautat in legea 230 si nu am gasit nicaieri
mentionat dupa ce perioada de timp poate fi trecut un nou nascut sau
oricare alta persoana la intretinere.
La adresa mea de domiciliu, imobilul are asociatie de proprietari proprie iar presedintele asociatiei este de asemenea si administrator de bloc precum si "femeie de servici". Toate astea in conditiile in care acesta nu are decat 8 clase. Doresc sa stiu si eu daca exista acte normative care sa stabileasca clar drepturile si obligatiile presedintelui de asociatie si ale administratorilor de imobile, dar si conditiile ce trebuiesc indeplinite pentru a ocupa cele 2 functii mai sus mentionate. multumesc