Ma gasesc in urmatoarea situatie: tatal meu a decedat in noiembrie 2009, in mai 2010 am incheiat succesiunea si acum am primit de la ANAF o instiintare cum ca are de plata 74 lei impozit chirie din 2010. Cand am mers sa vad despre ce este vorba am aflat ca suma de plata este defapt 1200 lei si ca acestea sunt penalizari din 2010. Pana anul acesta eu nu am primit nici o notificare ca ar avea ceva de plata. La ghiseu la ANAF, binenteles ca au dat din umeri si nu ii intereseaza ca eu nu am fost instintata si acum trebuie sa platesc.
Ce se intampla daca nu se achita aceasta suma?
Multumesc,
Magazinul va fi la parter cu access din strada, nu prin holul blocului.
am fost la primarie la Biroul de relatii cu asociatiile de proprietari si dansi nu pot face nimic. M-au sfatuit sa documentez tot ce sa intampla si sa o dau in judecata.
Multumesc, o sa urmez si aceasta cale. AG se face pentru a alege un nou presedinte. Problema e ca doamna tot ca un presedinte se poarta chiar si dupa demisie si insista ca presedintele viitor va fi doar o persoana propusa de ea. Deja a devenit o vendeda personala inpotriva mea.
Incerc sa aflu daca exista o cale legala de a obliga sa dea acest acord pe ea sau pe viitorul presedinte atata timp cat majoritatea locatarilor nu au nimic impotriva. Vecinii direct afectati nu au nimic impotriva.
Acordul locatarilor il am pe o hartie fara stampila asociatiei, o hartie in care este indicat apartamentul, persoana si semnatura celui ce isi da acordul. Pentru doamna presedinte nu a fost destul de bun drept urmare a convocat o adunare generala la care toti locatarii i-au sarit in cap si drept urmare si-a dat demisia, dar a pastrat stampilele si a amenintat administratorul: " sa nu te puna necuratul sa le dai acordul astora".
Cei de la Administratia financiara nu vor sa inregistreze contractul fara acordul asociatiei, iar cei din comitet nu au curajul de a lua o hotarare fara D-na presedinte. In ceea ce priveste felul de firma este vorba de unu mic magazin. Ieri am avut o sedinta a locatarilor dar intrucat nu s-a intrunit majoritatea va trebui reprogramata in 10 zile. Dar intre timp, pana la alegerea unui nou presedinte, exista un mod de a obtine acel acord?? Este legal ca administratorul sa elibereze acest documet? Multumesc,
Ma confrunt cu urmatoarea situatie: doresc inchirerea unui apartament unei persoane juridice pentru care este nevoie de acordul acociatiei de proprietari din locatia respectiva. La cererea initiala am primit un raspuns negativ in partea consilului de administratie. Ulterior, la sugestia administratorului, am obtinut acordul a mai mult de jumatate dintre locatari. In aceste conditii doamna presedinte a refuzat sa dea acordul si si-a dat demisia din functie, pastrand cu ea stampilele asociatiei. Intre timp asociatia nu are nici un presedinte, si nu exista o presoana ce poate lua o hotarare. Este legal ca doamna presedinte sa mai pastreze stamplilele si actele asociatiei dupa ce si-a dat demisia? Este legal sa-mi refuze acordul atata timp cat eu am aprobarea a mai mult de jumatate dintre locatari? Mentionez ca in blocul respectiva mai functioneaza cel putin o firma. Va multumesc,